پاورپوینت بیوگرافی فرشید موسوی

پاورپوینت بیوگرافی فرشید موسوی

پاورپوینت-بیوگرافی-فرشید-موسوی

دانلود پاورپوینت با موضوع بیوگرافی فرشید موسوی ،
در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فرشید موسوی در سال ۱۹۶۵ در شهر شیراز متولد شد و در سن ۱۸ سالگی به عنوان دانشجوی معماری در دانشگاه داندی بریتانیا پذیرفته شد. بعد از اتمام تحصیل و یک سال کار در کارگاه ساختمان رنزو پیانو در جنوا، مشغول به تحصیل در مدرسه معماری بارتلت در کالج لندن شد. او در سن ۲۴ سالگی و در هنگام تحصیل برای کسب مدرک کارشناسی‌ارشد معماری در دانشگاه هاروارد، آلخاندرو زائرا پولو، شوهر و همکار آینده خویش را ملاقات کرد.
دو جوان هدف مشترکی داشتند و برای رسیدن به آن سخت تلاش می‌کردند و آن چیزی نبود جز بیرون کشیدن مباحث و طرح‌های آوانگارد از برج‌های عاج مدارس معماری. موسوی در سال ۱۹۹۱ از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد و همکاری با زائرا پولو در دفتر کولهاس رتردام را آغاز کرد. بعد از دو سال همکاری، آن‌ها با یکدیگر ازدواج کرده و (FOA) «دفتر معماری خارجی» در لندن را راه‌اندازی کردند. 
آن‌ها در هنگام تاسیس این شرکت، برای تدریس در انجمن معماری در آن شهر به سر می‌بردند. این زوج معمار بعدها در دانشگاه‌های پرینستون، یو.سی.ال.ای و کلمبیا در امریکا نیز به تدریس معماری پرداختند. اما سال ۱۹۹۵ نقطه عطفی برای شرکت نوپای آن‌ها بود. FOA  در مسابقه بین‌المللی طراحی فرودگاه بین‌المللی یوکوهامای  ژاپن شرکت کرد و برنده نهایی آن شد.
دانلود فایل


پاورپوینت بیوگرافی فرشید موسوی

بیوگرافی فرشید موسوی, دانلود پاورپوینت بیوگرافی فرشید موسوی, پاورپوینت در مورد بیوگرافی فرشید موسوی, تحقیق بیوگرافی فرشید موسوی, پاورپوینت درباره بیوگرافی فرشید موسوی, پاورپوینت راجع به بیوگرافی فرشید موسوی, پاورپوینت آماده بیوگرافی فرشید موسوی, تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید