پاورپوینت تغذیه و ورزش

پاورپوینت تغذیه و ورزش

پاورپوینت-تغذیه-و-ورزش

دانلود پاورپوینت با موضوع تغذیه و ورزش،
در قالب ppt و در 205 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
آنزیمها :
 روند گوارش به کمک گروهی از کاتالیزورهای بیولوژیکی موسوم به آنزیمها به انجام می رسد. آنزیمها بر مواد غذایی تأثیر می گذارند و آنها را می شکنند و برای عمل جذب در سلولهای بدن آماده می کنند. عمل آنزیمها روی مواد غذایی اختصاصی است. در نامگذاری جدید، نام یک آنزیم با افزودن پسوند آز به آخر نام ماده ای که آنزیم بر آن اثر   می کند، مشخص می شود. براین اساس، آنزیم روده باریک که بر ساکارز اثر می کند، سوکراز نامیده می شود. آنزیمی که بر لاکتوز اثر می کند، لاکتاز و آنزیمی که نشاسته را تجزیه می کند آمیلاز نامیده می شود. رشته های پروتئینی توسط پروتئازها به زنجیره های پپتیدی و پپتیدها توسط پپتیدازها به اسیدهای آمینه تبدیل می شوند و آنزیم لیپاز نیز چربیها را تجزیه می کند. 
مری
غذا در دهان به صورت گلوله غذایی درآمده و سپس بلعیده می شود. گلوله غذایی از بالا به پایین مری، از طریق حرکات دودی شکل ناشی از عمل عصب واگ، به پیش می رود. به همین دلیل، می توان مایعات و غذاهای جامد را هنگام دراز کشیدن و حتی طی بالانس زدن روی دستها بلعید. در جریان عمل بلع، تنفس متوقف، و حنجره (گلوت) بسته می شود. اپیگلوت به عقب تا می خورد و غذا به طرف مری هدایت می شود. عمل اصلی ترشحات مری لغزنده سازی مری برای حرکت راحت تر مواد غذایی به سوی معده است.

دانلود فایل


پاورپوینت تغذیه و ورزش

تغذیه و ورزش, دانلود پاورپوینت تغذیه و ورزش, پاورپوینت در مورد تغذیه و ورزش, تحقیق تغذیه و ورزش, پاورپوینت درباره تغذیه و ورزش, پاورپوینت راجع به تغذیه و ورزش, پاورپوینت آماده تغذیه و ورزش, تحقیق در مورد تغذیه و ورزش, ppt , pdf , تحقیق با موضوع تغذیه,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید