پاورپوینت تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی

پاورپوینت تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی

پاورپوینت-تیمم-و-غسل-جمعه-مقطع-ابتدایی

دانلود پاورپوینت با موضوع تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی ،
در قالب ppt و در 8 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نام درس:تیمم و غسل جمعه
موضوع: احکام
هدف كلي: دانش‌آموزان در اين درس با روش تیمم و غسل و اهمیت غسل جمعه آشنا می شوند.
روش‌هاي بیان مفاهیم دینی: استفاده از قالب های شعری، توضیحی، داستانی، تقسیم، جدول ، پاورپوینتی و ...
ایجاد انگیزه
مریم در کودکی دچار بیماری شده بود که ناچار باید چشمانش عمل می‌شد. پس ازعمل جراحی پزشك به مادرش سفارش كرد كه تا چشم‌های مریم كاملاً خوب نشده به آن‌ها آب نزند.
پدر و مادر مریم تازه او را به خانه آورده بودند که هنگام اذان ظهر شد. مريم از اتاق بيرون رفت تا براي نماز وضو بگيرد. مادرش گفت: «مريم جان مگر نمي‌داني آب براي چشمانت ضرر دارد؟» مريم گفت: «مادرجان، پس نمازم چه مي‌شود؟» مادرش گفت: «دخترم، خداوند آن‌قدر مهربان است كه براي اين كار هم راهي را نشان داده است.» 
مريم پرسید: «چه راهی؟» مادرش گفت: «تيمم.» 
دوباره مريم پرسيد: «تيمم يعني چه؟» مادر گفت: «تيمم جانشين وضو است. وقتی که آب نباشد يا براي انسان ضرر داشته باشد و يا وقت كافي براي وضو نباشد، بايد براي خواندن نماز تيمم كرد.» 
مريم گفت: «مادرجان چگونه بايد تيمم كنم؟» مادر تيمم را به صورت عملی نشان داد. پس از اين كه مريم تيمم را ياد گرفت، تيمم كرد و نمازش را خواند و خوشحال شد.

دانلود فایل


پاورپوینت تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی

تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی, دانلود پاورپوینت تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی, پاورپوینت در مورد تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی, تحقیق تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی, پاورپوینت درباره تیمم و غسل جمعه مقطع ابتدایی, پاورپوینت راجع به تیمم و غسل جمعه مقطع ابت,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید