پاورپوینت اربعین حسینی

پاورپوینت اربعین حسینی

پاورپوینت-اربعین-حسینی

دانلود پاورپوینت با موضوع اربعین حسینی،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل :


فهرست مطالب :
1. زيارت جـابر در روز اربعین
2. زيارت اربعین
3. ثواب پیاده روی اربعین
4. تاریخچه پیاده روی اربعین
5. چند توصیه برای پیاده روی اربعین

بخشی از متن پاورپوینت:
زيارت جـابر در روز اربعین
نخستین زائر امام حسین (ع)
جابر بن عبدالله انصاري که از صحابه پيامبر اسلام (ص) است، به عنوان نخستين زائر امام حسين (ع) شناخته مي‌شود. او در اولين چهلم شهادت امام حسين (ع) در سال 61 ه‍.ق به همراه عطيه عوفي به کربلا آمد و قبر امام حسين (ع) را زيارت کرد.
جابر کیست؟
جـابـر فرزند شهید است و پدرش را در جنگ احد از دست داده است.
جـابـر در نوزده غزوه از جمله بدر، کنار پیغمبر بوده است.
جـابـر یکی از پیروان مقاوم و شجاع و از یاران مخلص رسول خدا(ص) بود که بارها رسول خدا (ص) به وی عنایت و برای او دعا کرد. جابر خود نقل کرده است: «پیامبر اکرم (ص) در «لیله البعیر» 25 بار برایم طلب استغفار کرد».
جـابـر در زمان خلفا عمامه ی سیاه می بست و در کوچه های مدینه با وجود خفقان سیاسی این حدیث از پیامبر را که شنیده بود فریاد می زد: علی خیر البشر فمن ابی فقد کفر: علی بهترین مردمان است و هر کس از پذیرفتن این مطلب سر باز زند کافر شده است.
جـابـر در جنگ صفین کنار امیرالمؤمنین با رشادت جنگیده است.
دانلود فایل


پاورپوینت اربعین حسینی

اربعین حسینی, دانلود پاورپوینت اربعین حسینی, پاورپوینت در مورد اربعین حسینی, تحقیق اربعین حسینی, پاورپوینت درباره اربعین حسینی, پاورپوینت راجع به اربعین حسینی, پاورپوینت آماده اربعین حسینی, تحقیق در مورد اربعین حسینی, ppt , pdf , تحقیق با موضوع اربعی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید