پاورپوینت حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟)

پاورپوینت حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟)

پاورپوینت-حقیقت-مجازی-(درباره-فضای-مجازی-چه-بدانیم-و-چه-بگوییم؟)

دانلود پاورپوینت با موضوع حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟) ،
در قالب ppt و در 62 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فضای مجازی چیست؟
نمي‌توان فضاي مجازي را مترادف با ‌اينترنت دانست، اما‌ اينترنت ابزار ورود به فضاي مجازي است؛ اينترنت سامانه‌اي جهاني از شبکه‌هاي رايانه‌اي به‌هم پيوسته است که از «مجموعه پروتکل اينترنت»  براي ارتباط با يکديگر استفاده مي‌کنند. به عبارت ديگر اينترنت، شبکه‌ شبکه‌هاست که از ميليون‌ها شبکه‌ خصوصي، عمومي، دانشگاهي، تجاري و دولتي در اندازه‌هاي محلي و کوچک تا جهاني و بسيار بزرگ تشکيل شده است که با آرايه‌ وسيعي از فناوري‌هاي الکترونيکي و نوري به‌هم متصل شده‌اند. اگر بخواهيم آنچه اينترنت را تشکيل می‌دهد معرفي کنيم بايد به سه بعد اشاره ‌کنیم:
ویژگی‌های فضاي مجازي
1- پویایی زمان
اولين ويژگي فضاي مجازي اين است که زمان در آن پويا شده است. برعکس دنياي واقعي که زمان گذشته و آينده دارد، اين هم‌زماني در فضاي مجازي، نوعي پويايي را در کار ايجاد کرده است. روز و شب در فضاي مجازي وجود ندارد و هر زمان که شما به اينترنت وصل مي‌شويد، هزاران نفر را مي‌بينيد که آن‌لاين هستند و به کار مشغول‌اند.
2- فشردگی مکان
ويژگي دوم فضاي مجازي، فشردگي مکان است. در زمان‌هاي قديم فاصله جغرافيايي محدوديت محسوب مي‌شد، در حالي كه در اين فضا از بين رفته است و در اين محيط همه جهان با هم همسايه شده‌اند. افراد بدون طي مسافت فيزيکي مي‌توانند با دوستان، همکاران، جوامع و فرهنگ‌هاي مختلف آشنا شوند و تعاملات درازمدت برقرار کنند.
3- تکثر وتنوع عددی
جهان مجازي از محيطي متکثر، عددي، غيرمرکزي و به‌هم‌پیوسته برخوردار است. همين ويژگي سوم باعث لايه‌اي شدن فضاي مجازي مي‌شود که طبقه‌بندی اطلاعات و دسترسي به آنها را بسيار سرعت مي‌بخشد. اطلاعات مربوط به اشخاص، علوم، اديان، هنرها، اشيا و اماکن همگي در فضاي مجازي به‌راحتی قابل‌ دسترسی هستند.
دانلود فایل


پاورپوینت حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟)

حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟), دانلود پاورپوینت حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟), پاورپوینت در مورد حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم و چه بگوییم؟), تحقیق حقیقت مجازی (درباره فضای مجازی چه بدانیم ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید