پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی

پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی

پاورپوینت-آموزش-کتاب-جدید-التالیف-ریاضی-پایه-ششم-دوره-ابتدایی

دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.

فهرست:
مبانی نظری
رابطه طولی درس اعشار  تا پایه پنجم
اهدف درس 
دست ورزی
بدفهمی ها و حل تمرینات چالشی
محتوای فصل

بخشی از متن پاورپوینت:
پیشینه  اعشار:
تا پیش از  اختراع عددهای اعشاری ،  هر واحد را به شصت  قسمت برابر تقسیم میکردند و در صورت لزوم هریک ا ز انها را نیز به 60 قسمت کوچکتر تقسیم می کردند. مانند تقسیم هر ساعت به 60 دقیقه و هر دقیقه به 60 ثانیه . انجام محاسبات با این عددها بسیار مشکل بود . دانشمندان این مشکل را حل کردند و به جای 60 قسمت به 10قسمت  تقسیم کردند.
کاربرد اعداد اعشاری:
به عنوان نمونه یکی از کاربردهای عمده این اعداد  در پزشکی  و تزریق داروست . دراین راستا می توان به گزارشی اشاره کرد که در رابطه با خطاهای  پرستاران در یکی از شبکه های رادیویی استرالیا منتشر شده است. 
در یک دوره 5 ساله در اثر خطای پرستاران حدود 2000نفر به طور  تصادفی کشته شده و 10000نفر آسیب دیده اندکه دلیل کشته شدن 400 نفر از آن ها  اشتباه در برنامه تزریق دارو بوده است. این خطای محاسباتی مرسوم است که پرستاران آن را ((مرگ  با اعشار )) نامیده اند.

دانلود فایل


پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی

آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی, دانلود پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی, پاورپوینت در مورد آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی, تحقیق آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدای,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید