تحقیق معجزه لبنيات در رژيم لاغری

تحقیق معجزه لبنيات در رژيم لاغری

تحقیق-معجزه-لبنيات-در-رژيم-لاغری

دانلود تحقیق با موضوع معجزه لبنيات در رژيم لاغری،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مطالعات متخصصان تغذيه نشان داده است ، افراد بزرگسال چاق كه رژيم پر از لبنيات مصرف مي‌كنند ، بيش از افرادي كه همان مقدار كالري به بدنشان وارد مي‌كنند ،اما مصرف لبنيات در آنها كمتر است ، وزن كم ميكنند وچربي مي‌سوزانند . كه اين ماجرا تا حدي جدي است كه محققان معتقدند اگر يك رژيم غني از لبنيات را با رژيمي كه از نظر مصرف لبنيات در حداقل است مقايسه كنيد و مصرف كالري در هر دو رژيم در يك حد باشد ، سرعت كاهش وزن و سوزاندن چربي در رژيم غني ازلبنيات 2 برابر است .
اين متخصصان معتقدند مصرف 2 تا 3 وعده فرآورده هاي لبني در روز در كاهش وزن تاثير بسزايي دارد . در مطالعات قبلي هم نشان داده شده بود كه افرادي كه رژيم مي‌گيرند ، اما رژيم آنها از نظر كلسيم غني است در كاهش وزن موفق تر هستند . در بررسي جديد مشخص شد فايده لبنيات در كاهش وزن فقط به كلسيم مربوط نيست و مسئله بيش از اينهاست.
پيروزي لبنيات 
اگر سه گروه رژيم غذايي را با توجه به محور قرار دادن لبنيات ، با هم مقايسه كنيد ( با توجه به اينكه كه كالري دريافتي هر سه گروه يكسان باشد ) بهتر قضيه را درك مي‌كنيم.
1-رژيم پر لبنيات كه كل كلسيم دريافتي آن 1200-1300 ميلي گرم در روز است و از 3 تا 4 وعده غذايي حاوي لبنيات بخصوص شير ، پنير و ماست تشكيل شده است . 
2-رژيم غذايي حاوي مكملهاي كلسيم اما لبنيات اندك كه كلسيم دريافتي آن 1200-1300 ميلي گرم در روز است و تنها يك وعده غذايي آن را لبنيات تشكيل مي‌دهد ، به اضافه اينكه 800 ميلي گرم مكمل كلسيم استفاده مي‌شود .
3-رژيم حاوي كلسيم كم و لبنيات كم كه كل كلسيم دريافتي آن 400-500 ميلي گرم در روز بوده و تنها يك وعده غذايي آن حاوي لبنيات باشد . 
البته توجه داشته باشيد لبنيات مصرفي در رژيم هاي غذايي حتماً بايد از نوع كم چرب باشند . در اين سه گروه تمام افراد وزن كم كرده اند ، اما گروه اول كه رژيم غذايي آنها از نظر لبنيات غني بوده بيش از دو گروه بعدي وزن كم كرده است . گروه دوم نيز نسبت به گروه سوم ، وزن بيشتري از دست داده اند
دانلود فایل


تحقیق معجزه لبنيات در رژيم لاغری

معجزه لبنيات در رژيم لاغری, دانلود تحقیق معجزه لبنيات در رژيم لاغری, تحقیق در مورد معجزه لبنيات در رژيم لاغری, تحقیق معجزه لبنيات در رژيم لاغری, تحقیق درباره معجزه لبنيات در رژيم لاغری, تحقیق راجع به معجزه لبنيات در رژيم لاغری, تحقیق آماده معجزه لبني,,,

صنایع غذایی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید