پاورپوینت سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان

پاورپوینت سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان

پاورپوینت-سامانه-دريافت-اطلاعات-و-فيش-حقوقي-كاركنان

دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه :
امروزه امنيت اطلاعات در سيستم هاي كامپيوتري به عنوان يكي از مسائل مهم مطرح و مي بايست به مقوله امنيت اطلاعات نه بعنوان يك محصول بلكه  بعنوان يك فرآيند نگاه كرد. بدون شك اطلاع رساني در رابطه با تهديدات،  حملات و نحوه برخورد با آنان، داراي جايگاهي خاص در فرآيند ايمن سازي اطلاعات بوده و لازم است همواره نسبت به آخرين اطلاعات موجود در اين زمينه خود را بهنگام نمائيم. نحوه انتخاب و حفاظت رمزهاي عبور:
رمزهاي عبور، روشي به منظور تائيد كاربران بوده وتنها حفاظ موجود بين كاربرو اطلاعات موجود بر روي كامپيوتر مي باشند. مهاجمان با بكارگيري برنامه هاي متعدد نرم افزاري ، قادر به حدس رمزهاي عبور مي باشند. با انتخاب درست رمزهاي عبور و نگهداري ايمن آنان، امكان حدس مشكل است و افراد غير مجاز قادر به دستيابي به اطلاعات شخصي شما نخواهند بود.
يكي از بهترين روش هاي حفاظت ازاطلاعات، حصول اطمينان از اين موضوع است كه صرفا“ افراد مجاز قادر به دستيابي به اطلاعات مي باشند. رمزهاي عبور يكي از متداولترين روش هاي موجود درخصوص تائيد افراد است. تعداد زيادي از سيستم ها و سرويس ها صرفا“ بدليل عدم ايمن بودن رمزهاي عبور با مشكل مواجه شده و برخي از ويروس ها و كرمها با حدس و تشخيص رمزهاي عبور ضعيف،توانسته اند به اهداف مخرب خود دست يابند.
دانلود فایل


پاورپوینت سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان

سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان, دانلود پاورپوینت سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان, پاورپوینت در مورد سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان, تحقیق سامانه دريافت اطلاعات و فيش حقوقي كاركنان, پاورپوینت درباره سامانه دريافت اطلاعا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید