پاورپوینت نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر

پاورپوینت نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر

پاورپوینت-نشريه-الکترونيکی-رايزني-فرهنگي-قطر

دانلود پاورپوینت با موضوع نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر،
در قالب ppt و در 58 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
افتتاح نمايشگاه آثار هنری وجيه نحله در مرکز هنری واقف 
در ادامـه مـجموعـه برنامه های فرهنگی و هنری که به مناسبت برگزینش دوحه به عنوان پایتخت فـرهـنگـی جهـان عـرب در کشـور قـطر بـه موقع اجرا نهاده می گردد نمایشگاه مجموع آثار هنری هنرمند نام آشنای جهان عرب وجیه نحله با حضور آقای دکتر حمد بن عبدالعزیز الکواری در محل سالن هنری واقف موسوم به مرکز واقف للفنون افتتاح گردید. ایـن نمایشگاه مشتمل است بر کلکسیونی از مجموعه تابلوهای نقاشی این هنرمند که در قالب و سبک های مختلف کوبیسم و امپرسیونیسم و دیگر سبک های مشهور نقاشی ترسیم گشته است.این نمایشگاه مشتمل است بر مجموعه آثار هنرمند یاد شده که از سال 1990 تا سال 2010 به ترسیم آنها همت گماشته و مشتمل بر چهل تابلو می باشد.
وی در خصوص کارها و تابلوهای نقاشی شده ی خود در یک مصاحبه ی مطبوعاتی بیان داشت:در حقیقت این مجموعه تابلوها نشان از آثار یک هنرمند با نام مشخص وجیه نحله نیست بلکه این نمایشگاه حاصل زحمتی است بیست ساله که من در آن سعی بر آن داشتم که هنر جهان عرب و استعداد هنرمند عرب را در ارائه ی آثار هنری در سبک های مختلف به منصه ظهور  برسانم.
گفتنی است که هنرمند یاد شده در  بسیاری از  نمایشگاه های بین المللی و اختصاصی شرکت نموده که از  بین آنها نمایشگاه لندن در سال 1962 و نمایشگاه روم به سال 1963 قابل ذکر می باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر

نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر, دانلود پاورپوینت نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر, پاورپوینت در مورد نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر, تحقیق نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر, پاورپوینت درباره نشريه الکترونيکی رايزني فرهنگي قطر, پاورپوینت را,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید