تحقیق فيزيك فضا و اتمسفر

تحقیق فيزيك فضا و اتمسفر

تحقیق-فيزيك-فضا-و-اتمسفر

دانلود تحقیق با موضوع فيزيك فضا و اتمسفر،
در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
انسان كنجكاو همواره در جريان پيشرفت علوم مختلف از فضاي بالاي سر خود غافل نبوده ‌است. و تلاش فوق‌العاده زيادي را جهت گشودن اسرار آن انجام داده‌است. انواع ماهواره‌هاي فضايي ، سفينه‌هاي فضايي ، تلسكوپهاي گوناگون از جمله ابزار و وسايلي هستند كه در اين راستا توسط انسان ايجاد شده‌اند. 
فيزيك فضا يكي از اين شاخه‌هاي علم فيزيك است كه تا اندازه‌اي پاسخگوي هزاران سوال موجود در ذهن بشر در مورد فضا مي‌باشد. بخشي از فيزيك فضا كه در آن اجرام آسماني مورد مطالعه قرار مي‌گيرد، مكانيك سماوي است. در اين بخش نيروهاي موثر بر حركت اجسامي نظير سيارات ، ماهواره‌ها و پروپهاي مصنوعي مورد مطالعه قرار مي‌گيرد. 
قوانين كپلر 
در سال 1619 ، كپلر در مورد حركت سيارات سه قانون اساسي خود را با استفاده از مشاهدات تيكو براهه بيان كرد. قوانين كپلر كه پايه و اساس قوانين نيوتن و مكانيك كلاسيك براي حركت سيارات است، عبارتند از : 
- حركت سيارات به ‌دور خورشيد در يك مدار بيضوي انجام مي‌گيرد كه خورشيد در يكي از كانونهاي آن بيضي قرار دارد. 
- مدار يك سياره به ‌دور خورشيد ، سطحي را تشكيل مي‌دهد كه اين سطح جاروب شده توسط خط واصل بين سياره و خورشيد با زمان حركت سياره نسبت مستقيم دارد. 
- نسبت بين مربع دوره تناوب گردش هر سياره و مكعب نصف محور بزرگ مدار بيضوي ، در مورد هر سياره منظومه شمسي عدد يكساني است. 
دانلود فایل


تحقیق فيزيك فضا و اتمسفر

فيزيك فضا و اتمسفر, دانلود تحقیق فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق در مورد فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق درباره فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق راجع به فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق آماده فيزيك فضا و اتمسفر, تحقیق در مورد فيزيك فضا و اتمسفر, پاور,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید