تحقیق ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست

تحقیق ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست

تحقیق-ليزر-و-كاربرد-آن-در-بيماري-هاي-پوستي-و-زيبايي-پوست

دانلود تحقیق با موضوع ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست
راهنمايي كه در دست داريد، برمبناي «توصيه هاي فرهنگستان تخصصي پوست آمريكا» و با اقتباس از كتاب «مراقبت از پوست و مو در سلامتي و بيماري» كه تأليف گروهي از متخصصين و پزشكان صاحب نظر در زمينة پوست و مو و زيبايي مي باشد، فراهم آمده است.هدف از تهية مجموعه اي از راهنماها مانند آنچه كه در پيش رو داريد، آگاهي دادن به بيماران در مورد ماهيت بيماري هاي پوستي و شناخت بايدها و نبايدها و پاسخگويي به انبوه ابهامات و سوالاتي است كه معمولاً در ذهن بيماران موج مي زنند ولي در وقت كوتاه معاينه در مطب، فرصت پاسخگويي به همة آنها نيست.اميدواريم با دقت كافي و تمركز بيشتر به شناخت بيماري خود همت گمارده وتوصيه ها و هشدارها در مورد آن را به خوبي درك نموده و بكار گيريد.ما نيز آرزو داريم تواسته باشيم گامي هرچند كوتاه، در راه توسعه فرهنگ، دانش و آگاهي مردم در باب آموزش مراقبت از تندرستي برداشته باشيم.
ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست
ليزر يك نوع نور برانگيخته شده و پر انرژي است كه در شرايط عادي در طبيعت ديده نمي شود، ولي با تكنولوژي و وسايل خاص مي توان آن را ايجاد كرد. ليزر با نور معمولي تفاوت هايي دارد كه اين ويژيگي ها باعث توانايي ها و كاربردهاي خاص ليزر مي شود.نور معمولي مركب از چندين انرژي نوراني مرئي و نامرئي است كه اشعه ماوراءبنفش با كمترين طول موج ها تا اشعه مادون قرمز با بيشترين طول موج ها را در بر مي گيرد. اما ليزر تنها از يك نوع انرژي نوراني با طول موج مشخص ساخته شده است، لذا به آن نور «تك رنگ» هم مي گويند. تفاوت ديگر ليزر با نور معمولي انرژي آن مي باشد كه گاهي حتي چند هزار برابر نور معمولي مي تواند انرژي داشته باشد. بالاخره ويژگي سوم ليزر دقت و پايين بودن خاصيت انتشار نور ليزر است. بطوريكه در دستگاه هاي دقيق ليزر نور تابيده شده در فاصلة چند صد متري كاملاً مسير مستقيم خود را حفظ كرده و شعاع دايره محل تابش در نزديكي منبع ليزر تقريباً مساوي شعاع تابش در چند صد متري منبع مي باشد.
دانلود فایل


تحقیق ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست

ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست, دانلود تحقیق ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست, تحقیق در مورد ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست, تحقیق ليزر و كاربرد آن در بيماري هاي پوستي و زيبايي پوست, تحقیق درب,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید