تحقیق قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي)

تحقیق قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي)

تحقیق-قطع-عضو-از-ميان-فوت-(درمان-پروتزي)

دانلود تحقیق با موضوع قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي) ،
در قالب word و در 116 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه :
 درمان موفقيت آميز پروتزي قطع عضوهاي بخشي از فوت مستلزم فهم عملكرد طبيعي فوت و توالي بيومكانيكي هر نوع قطع عضو مي باشد . بسته به سطح ميزان قطع عضو دامنه ي مشكلات بيومكانيكي از ضعيف تا شديد مي باشد . دامنه ي راه حل هاي پروتزي موجود مثل زنجيره اي است از پر كننده هاي ساده انگشت تا طرح هاي خيلي پيچيده اي كه مورد علاقه ي افراد با قطع عضو چوپارت است مي باشد . باداشتن چنين دانشي ، ؟؟؟ مي تواند تصميم مناسبي بگيرد در مورد مواد و طرح هاي پروتزي كه براي هر شخصي استفاده مي شود . 
بيومكانيك ها 
عملكرد پاي نرمال 
پاي نرمال يك ساختار بيش از حد پيچيده اي است ، عملكرد جزئي و ظريف آن هنوز تا حدي درك شده است . اين بحث به توجه مختصري به ساختار تحمل وزن و عملكرد مفاصل پا طي راه رفتن طبيعي محدود مي شود اطلاعات بيشتر را در مورد اين وديگر مكانيسم هاي ' پا – مچ ' را مي توان با مراجعه به منابع مربوطه بدست آوريد .
فوت راهي است كه از طريق آن نيروهاي عكس العمل زمين كه طي فعاليت هاي فيزيكي ايجاد شده به ساختار بدن منتقل مي شود طي راه رفتن طبيعي ، اين نيروها به سمت پاشنه جهت دهي مي شوند ( بافتهاي چربي كه به صورت ايده آلي براي جذب نيروهاي با حد بالا كه درتماس و طي لودگذاري اندام ايجاد مي شود اختصاص يافته.) زماني كه پا صاف است و تا زماني كه پاشنه زمين را ترك مي كند ، push- off شروع مي شود ، نيروهاي حمايت كننده بين پاشنه و ناحيه جلويي پا تقسيم مي شوند و نماي خارجي قسمت مياني پا يك سهم كوچكي را دارد . اين شيوه ي انتقال مواد معمولا به ساختار قوس پا نسبت داده مي شود . اگر چه امروز به روشني دريافته اند كه كارآيي آن عملكرد يك تعدادي از مكانيسم هاي عصبي – عضلاني است . زماني كه پاشنه زمين را ترك مي كند نيروي افزوده عكس العمل زمين (G.R.F) با Push – off ، از طريق نواحي سر متا تا تارسها و بندهاي انگشتان منتقل ميشود . هنگامي كه وزن بدن به اندام سمت مقابل منتقل مي شود اين لودها كاهش مي يابند و روي سطح پلانتار شست محدود مي شوند.
عملكرد مفاصل فوت ، موضوع بررسي هاي بي شماري بوده است . توانايي فوت براي تغيير شكل ؟؟؟؟؟در انطباق ، با شيب سطح راه رفتن از اهميت قابل توجهي برخوردار است . يك نقش خيلي ظريف اما با همان ميزان اهميت ، جذب چرخش طولي اندامهاي تحتاني است كه با هر گام اتفاق مي افتد . 

دانلود فایل


تحقیق قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي)

قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي), دانلود تحقیق قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي), تحقیق در مورد قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي), تحقیق قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي), تحقیق درباره قطع عضو از ميان فوت (درمان پروتزي), تحقیق راجع به قطع عضو از,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید