تحقیق بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا

تحقیق بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا

تحقیق-بلندترين-ساختارهاي-تقويت-شده-با-تركيبات-زمين-در-اروپا

دانلود تحقیق با موضوع بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در سال 1997 يك اداره مركزي جديد در Iserlobhm طراحي گرديد. ساختار آن بگونه اي بود كه داراي يك شيب خاص در جهت شمال بود. محل آن از غرب به خط راه آهن از شمال به جاده 46A منتهي مي گرديد. تفاوت سطح در مرزهاي شمالي و جنوبي 17 متر بود. هدف ساختار حفاظت از ساختمان جديد در برابر شلوغي خيابان 46 A بود در عين حال محل پارك مناسبي را ايجاد مي نمود. كه در شكل 1 نشان داده شده است.
زيرنويس شكل 1 : ساختار طبيعي در بخش شمالي - جنوبي و ايده حاكم بر ساختار
در نتيجه زميني به مساحت m2 3500 به عنوان محل پارك در جلوي ساختمان تعبيه گرديد. يكي از خصوصيات ساختمان به كاربري يك عايق صوتي بود. به اين دليل، خط  در راستاي ساختار تقويت شده ثابت بود. خط در پايا ديواره به واسطه و جر و موزهاي زميني ثابت شده بود. اين شرايط منجر به تغيير وضعيت 80 درجه اي ساختمان با افزايش ارتفاع m7/16 گرديد. طول نهايي اين ديواره در طول خط فوقاني به ميزان m215 محاسبه گرديد. در اين راستا يك سري ساختارهاي خاص تعبيه گرديد. اين پروسه به عنوان يك كار جانبي براي ساختمان انجام گرديد.
در اين ساختار از مواد بتوني با دانه بندي 32/0 و 45/0 استفاده گرديد.
طرح  و ساختار كامل ساختمان را ارائه مي دهد.
2- طراحي ساختار زمين تقويت شده با استفاده از تركيبات زمين
1-2: روش ساختار
نويسنده اين مقاله روش ساختاري را پيشنهاد مي نمايد كه به عنوان زمين تقويت شده با تركيبات موجود در آن شناخته مي شود. روش امكان طراحي ساختار را با توجه به مزيت استفاده از مواد ساختاري بازيافت شده فراهم مي نمايد. QRE داراي لايه هاي مختلفي بوده امكان شكل دهي سطح جلويي و خلفي خاك به طور همزمان وجود دارد. شكل 4 بخش عرضي ساختار را نشان مي دهد. ساختار داراي مشخصات ذيل مي باشد.
دانلود فایل


تحقیق بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا

بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا, دانلود تحقیق بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا, تحقیق در مورد بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپا, تحقیق بلندترين ساختارهاي تقويت شده با تركيبات زمين در اروپ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید