تحقیق الگوی خود مراقبتی اورم

تحقیق الگوی خود مراقبتی اورم

تحقیق-الگوی-خود-مراقبتی-اورم

دانلود تحقیق با موضوع الگوی خود مراقبتی اورم،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
Orem's self-care
تئوري اورم از بيشترين تئوري هاي مورد استفاده در پرستاري مي باشد كه در سال 1959 ارائه شده است، و از آن زمان تاكنون مبنا و راهنماي برنامه‌هاي آموزش پرستاري قرار گرفته است. ارم سه تئوري مرتبط به يكديگر ارائه نموده است كه هدف و محور هر سه:
-حفظ زندگي
-سلامتي 
-احساس خوب بودن
است كه از طريق مراقبت‌هايي با محوريت خود فرد انجام مي شود.
نخستين تئوري وي، «تئوري نقص مراقبت از خود1» كه يك تصور مفهومي از گيرنده مراقبت به عنوان فرد ناتوان از مراقبت از خود ارائه مي‌كند. دومين تئوري «تئوري مراقبت از خود2» است مراقبت از خود فعاليتي است كه انسان‌ها براي خود آن ‌را تشخيص و انجام مي‌دهند تا بدين وسيله حيات وتندرستي خود را حفظ وبه‌طور دائم احساس خوب بودن داشته باشند و سومين تئوري «تئوري و پرستاري سيستمي3» است كه ملزومات درماني مراقبت از خود و سيستم‌هاي درگير در مراقبت از خود را در زمينه ارتباطات بين فردي و قراردادي بين افرد دچار نقص سلامتي شرح مي‌دهد.
دانلود فایل


تحقیق الگوی خود مراقبتی اورم

الگوی خود مراقبتی اورم, دانلود تحقیق الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق در مورد الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق درباره الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق راجع به الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق آماده الگوی خود مراقبتی اورم, تحقیق در م,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید