تحقیق تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها

تحقیق تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها

تحقیق-تكنيك-به-كار-رفته-در-دريافت-كننده-رنگ-ها

دانلود تحقیق با موضوع تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها،
در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
بر طبق آمار موسسه بين المللي نابينايان، ضعف يا عدم بينايي يكي از متداول ترين ناتوانايي ها در سطح جهان است. افراد نابينا نيز مانند همة انسانها به اطلاعات نيازمندند و يكي از مهمترين اطلاعات مورد نياز آنها درك آنان از رنگها و نيازشان به دانستن تمايز بين اشيا و لوازم بر مبناي رنگشان است. در اين پروژه سعي شده ابزاري ارائه كردد كه بوسيلة آن بتوان رنگها را شناسايي و با يك سيستم صوتي و از طريق شنوايي به اطلاع فرد نابينا رساند. اين سيستم به صورت كوچك و قابل حمل و با قيمت تمام شدة مناسب مي تواند به كمك افراد نابينا برآيد. ساختار كلي اين ابزار شامل سخت افزار آشكارسازي رنگ با كمك فيلترهاي رنگي، سيستم كدينگ جهت ارسال كد آدرس رنگ آشكار شده و نهايتاً يك سيستم صوتي شامل يك IC توليد صورت و يك بلندگو مي باشد. نتايج تستهاي انجام شده نشاندهندة دقت مناسب سيستم گوياي رنگ جهت كاربرد مورد نظر است.
تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها:
راههاي زيادي براي دريافت نور از يك سطح وجود دراد. تعدادي از اين تكنيك ها را در زير مي آوريم:
1- monolithic photo diode with light source and litter
نور از يك سطح گداهته ساطع شده و سپس منعكس مي شود. فوتوديودها نور گذرنده از فيلترهيا رنگي را دريافت كرده و به ولتاژ در خروجي تبديل مي كند. با افزايش شدت نور به صورت خطي افزايش مي يابد. به ازاي شدت هاي نور متفاوت ولتاژ خروجي متفاوت خواهد بود و بر همين اساس رنگهاي آشكار شده تشخيص داده مي شوند.
دانلود فایل


تحقیق تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها

تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها, دانلود تحقیق تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها, تحقیق در مورد تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها, تحقیق تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رنگ ها, تحقیق درباره تكنيك به كار رفته در دريافت كننده رن,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید