تحقیق سيستم استارت و دينام يكپارچه

تحقیق سيستم استارت و دينام يكپارچه

تحقیق-سيستم-استارت-و-دينام-يكپارچه

دانلود تحقیق با موضوع سيستم استارت و دينام يكپارچه،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
 سيستم استارت- دينام يكپارچه با هدف كاهش مصرف سوخت و آلودگي، طراحي شده است. اساس اين سيستم برمبناي سه استراتژي اصلي استوار است كه عبارتند از:
1. استارت- استاپ
2. بازيافت انرژي ترمز
3. تقويت موتور
بجز مزاياي كاهش آلايندگي و مصرف سوخت، مزاياي ديگر اين سيستم عبارتند از:
1. استارت سريع و در نتيجه سريع‌تر روشن شدن خودرو
2. بي‌سروصدا بودن به هنگام استارت
3. ايجاد فضاي مناسب در محفظه موتور
4. كيفيت بهتر قطعات و در نتيجه عمر مفيد بيشتر
5 . امكان افزودن سيستم‌هاي برقي و الكترونيكي جديد در خودرو
اين مقاله، شما را با سيستم ياد شده و لزوم استفاده از آن، آشنا مي‌كند.

در پهنه رقابت‌ها، صنعت خودرو همواره در حال رويكرد به توليدات نوين است. رويكرد اين صنعت از خودروي تمام برقي EV1 كه 10 سال پيش توسط GM ساخته شد، به سمت خودروهاي نيمه هايبريد تغيير كرد كه در آن، موتور احتراقي جزء اساسي و يك موتور الكتريكي، مكمل آن بود. اكنون اين توجه به سمت خودروهاي تمام هايبريد معطوف شده كه در آن، موتور الكتريكي تأمين‌كننده نيروي محركه اصلي است. با اقتصادي شدن و توسعه پيل‌هاي سوختي، هدف‌گيري آتي خودروسازان ممكن است خودروهاي تمام برقي باشد.
دينام- استارت يكپارچه1 (ISA) راه‌حلي بسيار ساده براي بهره‌مندي از برخي مزاياي خودروهاي هايبريدي است. در اين سيستم، از يك موتور- ژنراتور به عنوان دينام و استارت استفاده مي‌شود. وقتي كاركرد اين دو سيستم با استفاده از يك موتور/ ژنراتور الكتريكي تركيب مي‌شود، وارد دنيايي جديد با امكانات خلاقانه متعدد مي‌شويم، سيستم ISA بسيار سريعتر از سيستم كنوني، استارت مي‌زند و امكان استفاده از سيستم استارت استپ2 فراهم مي‌شود. با بهره‌گيري از اين سيستم، مي‌توان هنگامي كه خودرو پشت چراغ قرمز و يا در ترافيك متوقف مي‌شود، موتور را خاموش كرده و با استفاده از موتور الكتريكي قوي، با كوچكترين اشاره به پدال گاز، سريعاً خودرو را به حركت در آورد. با اين كار، آلودگي در شرايط كاركرد در جا كه بيشترين گازهاي سمي را توليد مي‌كند، كم شده و مصرف سوخت خودرو بهبود مي‌يابد. ISA مي‌تواند مستقيماً با استفاده از موتور و نيز بازيابي انرژي ترمز، باتري را شارژ كرده و فرسودگي ترمزها را كاهش دهد.

دانلود فایل


تحقیق سيستم استارت و دينام يكپارچه

سيستم استارت و دينام يكپارچه, دانلود تحقیق سيستم استارت و دينام يكپارچه, تحقیق در مورد سيستم استارت و دينام يكپارچه, تحقیق سيستم استارت و دينام يكپارچه, تحقیق درباره سيستم استارت و دينام يكپارچه, تحقیق راجع به سيستم استارت و دينام يكپارچه, تحقیق آماد,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید