تحقیق غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌

تحقیق غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌

تحقیق-غفلت-از-ظرفيت‌هاي-گردشگري-استان-تهران‌

دانلود تحقیق با موضوع غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
گروه ايران زمين، مهدي خاكي فيروز  در حوالي فيروز كوه، در كنار دهستان <قبل رود> كوهي هست كه غار رودافشان را در خود جاي داده است. مسير اين غار از جاده آبعلي آغاز شده و با عبور از بومهن به كوه و دهستان ياد شده مي‌رسد. از تهران تا اين غار حدود 4ساعت است كه 5/2ساعت آن آسفالته است. درست كنار دهكده <سيدآباد> مسير خاكي غار شروع مي‌شود كه البته چندان خراب هم نيست. چون برخي واحدهاي دامپروري كه در روستاهاي نزديك غار ساخته شده‌اند، كما بيش به وضعيت آن رسيدگي مي‌كنند.
 جاده خاكي پيچ و تابي تند و شيب‌دار دارد كه در سمت راست آن دره‌اي پر درخت نمايان است. در اعماق اين دره رودخانه‌اي جاري است كه به آن <دلي چاي> مي‌گويند. اين رود آب درياچه‌هاي تار و هويد را كه حاصل ذوب يخچال‌هاي قره‌داغ است به رودخانه حبله رود مي‌برد.
پس از عبور از روستاي بزرگ <تراز> يك دوراهي ديگر نمايان مي‌شود. دست راست مسير دهكده <مشهد> است و راه سمت چپ مسير غار رود افشان.
بهترين روش براي عبور از اين جاده‌ها، يك گروه 15 تا 20نفره است كه با ميني‌بوس حمل مي‌شوند. با يكي دو نيروي خدماتي و راهنما كه هم راه را بلد باشند و هم وقتي به روستاي رودافشان رسيدند، بساط صبحانه را در كنار آن پهن كنند و تا از خروج گروه از غار، نهار را آماده كرده باشند. بهترين زمان براي سفر به غار رودافشان صبح زود است چرا كه 8ساعت زمان رفت و برگشت و فقدان مكان اقامتي مناسب در كنار آن، چاره‌ ديگري باقي نمي‌گذارد.
مسير نزديك به دهانه غار، سراشيبي نسبتا تندي است كه با پلي چوبي لرزان شروع مي‌شود. از اين پل بايد يكي يكي گذر كرد چرا كه طاقت وزن زياد را ندارد.
دهانه غار كه از رودخانه 200 متر بالاتر است، از پايين معلوم نيست. اما آنچنان گسترده است كه به نظر مي‌رسد روزگاري آب رودخانه همسطح آن بوده و به درون غار نيز مي‌رفته است. وجود تعدادي ايوان ساخته شده با سنگچين و مقاديري خرده سفال، نشانه سكونت انسان‌هاي روزگار گذشته در اين غار است.
ورودي غار همچون دهان نهنگي بزرگ است كه مسيري رو به پايين دارد. شيب ورودي آن كمي زياد است و بايد با احتياط از آن عبور كرد. عبور در اين غار براي گردشگران عادي كه نمي‌خواهند مسيرهاي سخت را بپيمايند، زماني حداكثر 5/3ساعتي را به خود اختصاص مي‌دهد.
دانلود فایل


تحقیق غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌

غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌, دانلود تحقیق غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌, تحقیق در مورد غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌, تحقیق غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌, تحقیق درباره غفلت از ظرفيت‌هاي گردشگري استان تهران‌, تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید