تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی

تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی

تحقیق-پردازشگرهای-۶۴-بیتی

دانلود تحقیق با موضوع پردازشگرهای ۶۴ بیتی،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مهمترین مزیت تراشه های ۶۴ بیتی برای تولید كننده های برنامه های دیجیتالی ، امكان آدرس دهی منطقه بیشتری از حافظه توسط پردازشگر است.
از سال گذشته ، وقتی شركت AMD ، تراشه های ۶۴ بیتی اپترون خود را به بازار عرضه كرد ، در عرصه محاسبات ۶۴ بیتی برای خلق آثار دیجیتالی ،پیشرفت قابل ملاحظه ای صورت گرفت . علت آن را به راحتی می توان دریافت . 
طراحان جلوه های ویژه ، استودیو های ساخت و توسعه بازی و شركت های دیگری وابسته به مجموعه داده هایی هستند كه با وجود پیچیده بودن باعث ایجاد تصاویر با گرافیكی واقعی تر می شوند . و این همان چیزی است كه تماشاگران فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی و بازی ها انتظار دارند . 
در بیشتر بخشها ، سرورها و ایستگاه های كاری كه بر اساس پردازشگرهای ۶۴ بیتی جدید فعالیت می كنند ، با سرعت بیشتری نسبت به سیستم های ۳۲ بیتی هم تراز خود ، بین این مجموعه داده ها حركت می كنند . برای مثال ، در یك استودیو تهیه فیلم راندو كردن یك فایل انیمیشن خیلی سریع تر انجام می گیرد . 
بنابراین زمان تولید فیلم كاهش یافته ، سرمایه استودیو كمتر مصرف شده و هنرمندان فرصت بیشتری برای خلق آثار هنری خود پیدا می كنند . هنوز دنیای تولیدات دیجیتالی با پردازشگر های ۶۴ بیتی ناآشنا هستند . 
در حقیقت ، آن ها به میزان زیادی وابسته به پردازشگرهای ۳۲ بیتی هستند . ( در استودیو های معروف ساخت جلوه های ویژه ، سیستم های ۶۴ بیتی SGI كه تحت Irix كار می كنند ، استفاده می شود . ) 
اما تراشه های اپترون جدید از دو جنبه با سیستم های قبلی تفاوت دارند : اولا ، آنها از ساختار ریز پردازنده های سری X۸۶ ( كه سیستم های پنتیوم و یا سری قبلشان بر آن پایه ساخته شده اند ) ، حمایت می كنند و این خود باعث قابل استفاده بودن آن ها و یا مهمتر ، سازگاری آن ها با سیستم عامل های ۳۲ بیتی و یا نرم افزارهای كاربردی است . ثانیا ، ساختار تراشه های AMD به گونه ای است كه نرم افزارهای كاربردی ۳۲ بیتی را قادر می سازد بدون كاهش كارایی به راحتی اجرا شوند . 
این در حالی است كه ایتانیوم شركت اینتل . كه خود یك پردازشگر ۶۴ بیتی است ، برنامه های ۳۲ بیتی را در مد شبیه سازی شده نرم افزار اجرا می كند ، و این باعث پایین آمدن كارایی سیستم می شود .( ایتانیوم ، پایه خوبی برای سرویس دهنده های اجرا كننده برنامه های ۶۴ بیتی محسوب می شود
دانلود فایل


تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی

پردازشگرهای ۶۴ بیتی, دانلود تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق در مورد پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق درباره پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق راجع به پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق آماده پردازشگرهای ۶۴ بیتی, تحقیق در مورد پردازشگرهای ۶۴ بی,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید