تحقیق تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری

تحقیق تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری

تحقیق-تجزیه-و-تحلیل-مدیریت-اطلاعات-سخت-افزاری

دانلود تحقیق با موضوع تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری،
در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش.


فهرست:
هدف از ساخت برنامه
DFDبرنامه
ERDبرنامه
اطلاعاتی که در برنامه ذخیره می شود
راهنمای استفاده از برنامه
روش ساخت برنامه
الف –جداول
ب- ساخت برنامه با دلفی
منابع

بخشی از این تحقیق :
در ابتدا باید به تعریف بخش انفورماتیک بپردازم:
این بخش دو وظیفه دارد یکی سرویس دهی سخت افزاری و دیگری سرویس دهی نرم افزاری است.
سرویس دهی نرم افزاری همان رسیدگی به برنامه های کامپیوتری شرکت ازجمله رفع مشکلات شبکه ورفع مشکل سیستم عامل ها و هر برنامه نرم افزاری که در شرکت احتیاج به نصب ویا رفع مشکل دارد، می باشد.
سرویس دهی سخت افزاری نیز در مورد ارتقا دادن کامپیوتر و یا رفع مشکل سخت افزاری کامپیوتر می باشد.
برای آنکه این عملیات به صورت منظم و با ترتیب خاصی صورت بگیرد ،اطلاعات کارهای انجام شده به صورت دستی بایگانی می شود که این کاراز نظرهزینه و وقت با صرفه نمی تواند باشد،به این منظور شرکت خواستار آن شده است که برنامه کامپیوتری تهیه کند تا این اطلاعات را ذخیره کند .(این برنامه فقط برای قسمت ذخیره کردن اطلاعات سخت افزاری بخش انفورماتیک توسط این جانب نوشته شده است.)
اطلاعاتی که در برنامه ذخیره می شود
اطلاعات کاربران: در این قسمت نام،نام خانوادگی وکد کاربری ثبت می شود.
هدف از این کار آن است که در برنامه نام تمامی کاربران را داشته باشیم تا در قسمتی که می خواهیم اطلاعات در مورد کامپیوترها را ثبت کنیم، نام کاربری را که با آن کامپیوتر کار می کند، از این جدول دریافت کنیم.
اطلاعات رایانه ها:در این قسمت نام کامپیوتر و شماره سریالی که به کامپیوتر داده شده است ذخیره می شود.(منظور از نام کامپیوتر نامی است که در شبکه به آن اختصاص داده شده است )
نکته -تمام کامپیوترها در شبکه هستند.
برای آن که بتوانیم کامپیوترها را سرویس دهی کنیم بایداطلاعات کافی ازتمام قطعات هر کامپیوتر داشته باشیم درنتیجه این اطلاعات را در جدولی دیگرذخیره می کنیم.اطلاعاتی مانند :نام ومشخصات هارد، رم،مادربرد و....
واطلاعات دیگری مانند بخش یا قسمتی که کامپیوتر در آن بخش است نیز در جدول دیگری ذخیره می شود.
سوالی که در اینجا مطرح می شود آن است که چرا بجای آن که نام بخش ،نام قطعات و نام کامپیوتر ها را همگی در یک جدول ذخیره کنیم ،برای هر یک جدولی تهیه کرده ایم؟
ازآنجا که اطلاعات قسمت و قطعات ونام کامپیوترها تقریباً اطلاعاتی هستند که عملیات  حذف و اضافه بر روی آن ها بندرت صورت می گیرد ،برای هر یک جدولی در نظر گرفته شده است تا در هنگام وارد کردن اطلاعات از دوباره نویسی این نام ها جلوگیری شود و فقط به راحتی اطلاعات را از جداول مورد نظر انتخاب کنیم.
اطلاعات دیگری که در برنامه ذخیره می شود در مورد سرویس دهی است ،اطلاعاتی مانند تاریخ سرویس دهی ،نام سرویس دهنده، نوع سرویس دهی و.... 
دانلود فایل


تحقیق تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری

تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری, دانلود تحقیق تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری, تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری, تحقیق تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری, تحقیق درباره تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات سخت افزاری,,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید