تحقیق راهكاري جستجو در GOOGLE

تحقیق راهكاري جستجو در GOOGLE

تحقیق-راهكاري-جستجو-در-google

دانلود تحقیق با موضوع راهكاري جستجو در GOOGLE ،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
راهكاري جستجو در GOOGLE
گوگل يكي از پرقدرترين و پر ترافيكترين موتورهاي جستجو در وب است. اين موتور جست وجو ، امكان دسترسي آسان به بيش از 3 ميليارد صفحه وب را فراهم مي كند و هر روز پذيراي ميليونها كاربر از سرتاسر دنياست. بدون شك استفاده بهينه از چنين موتور پر قدرتي ، مستلزم اتخاذ روشهاي صحيح و منطقي در امر جست و جو است.
مفاهيم اوليه جست و جو در گوگل
براي ورود يك پرس و جو در موتور جست و جوي گوگل ، كافي است  كلمه توصيفي در رابطه با موضوع جست و جو را تايپ كرده و كليد ENTER  را فشار دهيد تا ليستي از صفحات وب مرتبط با موضوع مورد نظرتان ارائه شود. از آنجائي كه گوگل در ليست مذكور ، صفحات وبي را كه  شامل تمامي كلمات موجود در پرس و جوي مورد نظر است نمايش مي دهد ، لذا براي بهبود يا محدود سازي دامنه جست و جو ، مجبور خواهيم بود كه كلمات بيشتري را به عبارت جستجو بيافزاييم. با اين عمل ، پرس و جوي جديد زير مجموعه اي از صفحات يافت شده براي پرس و جوي قبلي را باز مي گرداند.
انتخاب كلمات كليدي
براي كسب بهترين نتايج در عمليات جست و جو ، استفاده بهينه از كلمات كليدي حائز اهميت است. در اين رابطه نكات زير را هميشه به خاطر بسپاريد.
ـ در صورت امكان از اسامي خاص استفاده كنيد. براي مثال اگر بدنبال اطلاعاتي در مورد پيكاسو نقاش معروف هستيد ، به جاي PAINTERS از كلمه PICASSO  استفاده نمائيد.
دانلود فایل


تحقیق راهكاري جستجو در GOOGLE

راهكاري جستجو در GOOGLE, دانلود تحقیق راهكاري جستجو در GOOGLE, تحقیق در مورد راهكاري جستجو در GOOGLE, تحقیق راهكاري جستجو در GOOGLE, تحقیق درباره راهكاري جستجو در GOOGLE, تحقیق راجع به راهكاري جستجو در GOOGLE, تحقیق آماده راهكاري جستجو در GOOGLE, تحق,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید