تحقیق دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital)

تحقیق دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital)

تحقیق-دستیار-دیجیتالی-شخصی-یا-(personal-digital)

دانلود تحقیق با موضوع دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital)،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
دستــــیار دیجــیتــــالــــی شــخصـــی یــــا (Personal Digital Assistant) «PDA» سخت افزار كوچكی است به اندازه كیف جیبی یا كف دست كه دارای سیستم عامل، نرم افزارهای ویژه و حافظه است تا با استفاده از آن بتوانید به برنامه ریزی اطلاعات شخصی، نوشتن یادداشت، تنظیم برنامه ها، خواندن كتاب الكترونیكی، شنیدن موسیقی، خواندن و نوشتن و ارسال ای میل و بسیاری از كارهای دیگر بپردازید كه طی روز بیرون از منزل و محل كار انجام می دهید.
دستــــیار دیجــیتــــالــــی شــخصـــی یــــا(Personal Digital Assistant) «PDA» سخت افزار كوچكی است به اندازه كیف جیبی یا كف دست كه دارای سیستم عامل، نرم افزارهای ویژه و حافظه است تا با استفاده از آن بتوانید به برنامه ریزی اطلاعات شخصی، نوشتن یادداشت، تنظیم برنامه ها، خواندن كتاب الكترونیكی، شنیدن موسیقی، خواندن و نوشتن و ارسال ای میل و بسیاری از كارهای دیگر بپردازید كه طی روز بیرون از منزل و محل كار انجام می دهید. گسترش بازار تلفن های همراه مجهز به امكانات ذكر شده فوق باعث شده است تا بازار داغ و در حال پیشرفت دستیارهای دیجیتال شخصی كمی تحت تاثیر قرار گیرد و سازندگان مجبور به ارائه مدل های متنوعی شوند. به همین دلیل ضرورت دارد كه موقع بررسی چنین دستگاه هایی، از تفاوت ها و امكانات مختلف آنها با اطلاع باشیم. 
از زمانی كه اطلاعات و داده های مورد نیاز روزانه انسان ها آنقدر زیاد شد كه دیگر همراه داشتن همه آنها بسیار دشوار شده بود فكر ساختن كامپیوتر كوچكی كه بتواند نشانی ها و مثلاً شماره تلفن ها را ذخیره كند، یادداشت های نوشته شده را نگه دارد و قرار ملاقات ها را به یاد شخص بیاورد شكل گرفت. این قضیه در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی مطرح شد اما چندین سال بعد بود كه اولین دستیار دیجیتال شخصی به نام نیوتن به طور رسمی توسط شركت «اپل» به بازار ایالات متحده عرضه شد. این وسیله توانست بخشی از این خلأ را پر كند و اولین دستگاهی بود كه نمایشگر حساس به لمس آن با نرم افزار خاص خود، توانایی و قابلیت تشخیص دست خط كاربر را داشت. اما مشكلاتی هم داشت، گران قیمت، بزرگ و پیچیده بودن آن باعث شد تا در نهایت، پس از چند سال تولید آن به پایان برسد. 
نوع ساده تری از آن به نام «سیم پیوتر» به معنای كامپیوتر ساده برای مدتی در كشور هند و برخی كشورهای آفریقایی، بعد از آموزش های ساده، توسط برخی افراد مانند كشاورزان مورد استفاده قرار گرفت و مشاهده شد كه برنامه كاری و در نهایت كار كشاورزان آنجا، بهره وری بیشتری پیدا كرده است. این كامپیوترهای جیبی كه می توان آنها را در یك دست گرفت، به اندازه یك كتاب كوچك یا ماشین حساب هستند و مكمل كامپیوترهای كیفی سنگین تر و گران قیمت تری به حساب می آیند كه شاید همه افراد نتوانند آنها را تهیه و یا از آن استفاده كنند. 
دانلود فایل


تحقیق دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital)

دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital), دانلود تحقیق دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital), تحقیق در مورد دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital), تحقیق دستیار دیجیتالی شخصی یا (Personal Digital), تحقیق درباره دستیار دیجیتالی شخصی یا (Per,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید