تحقیق جديدترين نسخه ويستا

تحقیق جديدترين نسخه ويستا

تحقیق-جديدترين-نسخه-ويستا

دانلود تحقیق با موضوع جديدترين نسخه ويستا،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مايكروسافت جديدترين نسخه نمايشي سيستم عامل ويندوز ويستا را منتشر كرد. اين نسخه در حقيقت سومين نسخه نمايشي از ويندوز ويستا محسوب مي‌شود كه قرار است نسخه نهايي آن تا پايان سال ۲۰۰۶ ‪وارد بازار شود. 
مايكروسافت با استفاده از اين نسخه‌هاي نمايشي، از واكنش‌ها و نظرات كاربران اطلاع يافته و از اين اطلاعات در طراحي نسخه‌ي اصلي و نهايي ويستا استفاده خواهد كرد. 
مايكروسافت در گذشته، پيش از ارايه نسخه نهايي محصولات خود، تنها به عرضه‌ي يك نسخه آزمايشي از آن محصول اكتفا مي‌كرده و اين نخستين باري است كه انتشار نسخه‌هاي آزمايشي پي در پي در سياست كاري اين شركت قرار گرفته است. 
هم‌اكنون كاربران برگزيده مايكروسافت و اعضاء گروه برنامه‌نويسان اين شركت كه تعداد كل آن‌ها به حدود پانصد هزار نفر مي‌رسد، مي‌توانند سومين نسخه آزمايشي ويستا را از وب سايت مايكروسافت دانلود كنند. 
از جمله ويژگي‌هاي جديدي كه در اين نسخه از ويستا وجود دارند، مي‌توان به ابزار جديدي به نامwindows defender اشاره كرد كه داراي قابليت‌هاي بيش‌تري در مقايسه با نرم‌افزار ويندوز آنتي‌اسپاي‌ور اين شركت است و با هدف حفاظت كامپيوتر در برابر هرزنامه‌ها، نرم‌افزارهاي مخفي روت كيت و ساير تهديدهاي گوناگون اينترنتي طراحي شده است. 
از ديگر قابليت‌هاي جالب توجه در نسخه آزمايشي و جديد ويستا اين است كه كاربر اصلي كامپيوتر مي‌تواند كنترل بيش‌تري بر حافظه‌هاي قابل حمل فلش و ديسك‌هاي سخت خارجي داشته باشد كه اغلب توسط كابل‌هاي USB به كامپيوتر متصل مي‌شوند. اين ويژگي جديد از كپي برداشتن و يا ربودن اطلاعات از ديسك سخت كامپيوتر توسط افراد فاقد صلاحيت جلوگيري مي‌كند. 
ديگر ويژگي جديد ويستا، كنترل بيش‌تر از سوي والدين بر فرزندان است كه والدين با استفاده از آن مي‌توانند زمان استفاده كودكان از كامپيوتر، وب سايت‌هاي قابل بازديد و مواردي از اين قبيل را محدود كرده و گزارش آن چه را كه فرزندان با كامپيوتر انجام داده‌اند، مشاهده كنند. 
دانلود فایل


تحقیق جديدترين نسخه ويستا

جديدترين نسخه ويستا, دانلود تحقیق جديدترين نسخه ويستا, تحقیق در مورد جديدترين نسخه ويستا, تحقیق جديدترين نسخه ويستا, تحقیق درباره جديدترين نسخه ويستا, تحقیق راجع به جديدترين نسخه ويستا, تحقیق آماده جديدترين نسخه ويستا, تحقیق در مورد جديدترين نسخه ويس,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید