تحقیق طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC

تحقیق طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC

تحقیق-طراحي-و-ساخت-سيستم-ضبط-و-پخش-سيگنال-با-ميکروکنترلر-avr-و-کارت-حافظه-ی-mmc

دانلود تحقیق با موضوع طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC،
در قالب word و در 73 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:              
در اين پروژه سعي بر اين است که علاوه بر آشنايي با ميکروکنترلر AVRو محيط نرم افزاري (labview) سخت افزار،به گونه اي طراحي شود که با دريافت سيگنال آنالوگ ورودي (صوت) از ميکروفن ، از طريق واحدADC  ميکرو اين سيگنال به ديجيتال تبديل شود و با توجه به برنامه‎اي که در داخل ميکرو تعبيه شده است،اين اطلاعات به داخل MMC ريخته شده وميکرو با دريافت فرمان از کامپيوتر به صورت ارتباط سريال دستور پخش را دريافت مي‎کند و از طريق واحد تايمر/ کانترکه در مد PWM کار مي‎کند,اطلاعات ذخيره شده در MMC را با آشکار سازي موج PWM توسط يک انتگرال گير،باز سازي و به آنالوگ تبديل مي‎کند و اين سيگنال آنالوگ بوسيله يک سري مدارات مورد نياز براي پخش از طريق يک هدفن پخش مي‎گردد.
فصل اول :
نگاهي اجمالي به ميکروکنترلرها
بخش اول : ميکروکنترلرها
سير تكاملي ميكروكنترلرها :
اولين ميكروكنترلرها در اواسط دهه 1970 ساخته شدند. اين ميكروكنترلرها در ابتدا پردازنده‎هاي ماشين حساب بودند که داراي حافظه برنامه كوچكي از نوع ROM ، حافظ داده از نوعRAM  وتعدادي درگاه ورودي وخروجي بودند.    
با توسعه فناوري سيليكون ، ميكرو كنترلرهاي 8 بيتي قويتري ساخته شدند . در اين ميكروكنترلرها علاوه بر بهينه شدن دستورالعمل ها، تايمر /شمارنده روي تراشه، امكانات وقفه و كنترل بهينه شده خطوط ورودي وخروجي نيز به آن اضافه شده است. حافظه موجود بر روي تراشه هنوز هم محدود مي‎باشد و دربسياري موارد كافي نيست .يكي از پيشرفتهاي قابل توجه در آن زمان، قابليت استفاده از حافظه EPROM قابل پاك شدن با اشعه ماورا بنفش، روي تراشه بود اين قابليت، زمان طراحي و پياده سازي محصول را بطور محسوسي كاهش داد و نيز براي اولين بار امكان استفاده از ميكروكنترلرها را در كاربردهايي كه حجم توليد پاييني دارند، فراهم ساخت.
دانلود فایل


تحقیق طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC

طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC, دانلود تحقیق طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC, تحقیق در مورد طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVR و کارت حافظه ی MMC,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید