تحقیق اینترنت مخففInternational Network

تحقیق اینترنت مخففInternational Network

تحقیق-اینترنت-مخففinternational-network

دانلود تحقیق با موضوع اینترنت مخففInternational Network،
در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
کلمه اینترنت مخففInternational Network  می باشد که به معنی شبکه جهانی است. اینترنت یک شبکه گسترده جهانی است که به نامWeb مشهور شده است اما واقعیت این است که اینترنت یک شبکه جهانی نیست بلکه جهانی از شبکه هاست .
Word Wide Web(1-1)
پیش از دسترسی به وب بایستی به اینترنت وصل گردید . کار اتصال کامپیوتر به اینترنت را مودم انجام می دهد ، مودم نیز از طریق خط تلفن به ISP  یا همان سرویس خدمات اینترنت متصل می گردد ، سرعت اتصال به اینترنت به طور عمده به ISP مربوط می باشد . در هر حال ما مجبوریم حتما از طریق مودم به اینترنت وصل شویم تا بتوانیم از این شبکه جهانی استفاده کنیم . اولین مسئله در اتصال به اینترنت نصب مودم و ایجاد یک اتصال یا به عبارتی  Connection می‌باشد، بنابراین ما ابتدا نصب مودم و سپس ایجاد اتصال یاConnection و بعد از آن نحوه استفاده از شبکه را توضیح خواهیم داد . 
چند اصطلاح مهم و کاربردی در اینترنت 
: URLآدرس هر شبکه یا یک صفحه وب را URL  می نامند و ما از نام URL اطلاعاتی در مورد نوع شبکه به دست می آوريم .
:HTMLیک زبان برنامه نویسی برای ایجاد صفحات وب است که می تواند مالتی مدیا (فیلم و ... ) را به زبان کد گذاری شده ارسال نماید و Browser می تواند آنرا به شکل صفحه نمایش دهد .
:IPیک شماره که جهت وصل شدن ما به وب سایت لازم است .
:Portمجرایی برای خروج داده های وارد شده . 
نصب مودم :
ویندوز به طور اتوماتیک مودم را می شناسد ولی بعضاً پیش می آید که ویندوز در شناخت درایور مودم شما دچار اشتباه می گردد فلذا باید خودتان سعی در نصب مودم نمائید .
1-از منوی Startروی Control Panelرفته و آنرا کلیک کنید .
2-در Control Panelروی گزینهPerformance And Maintenance رفته و آنرا باز نموده و از زیر مجموعه آن رویSystem کلیک کنید .
دانلود فایل


تحقیق اینترنت مخففInternational Network

اینترنت مخففInternational Network, دانلود تحقیق اینترنت مخففInternational Network, تحقیق در مورد اینترنت مخففInternational Network, تحقیق اینترنت مخففInternational Network, تحقیق درباره اینترنت مخففInternational Network, تحقیق راجع به اینترنت مخففInt,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید