تحقیق مروري بر ASP.NET

تحقیق مروري بر ASP.NET

تحقیق-مروري-بر-asp-net

دانلود تحقیق با موضوع مروري بر ASP.NET،
در قالب word و در 59 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در موضوع منتخب اين رساله،‌ افراد مسئول در توليد، عبارتند از: مدير مسئول، ويرايشگر، خبرنگاران و نويسندگان ثابت و افتخاري. از جمله وظايفي كه تحت وب انجام مي گيرد به طور اجمالي عبارت است از:
خبرنگاران و نويسندگاني كه مي توانند در هر موقعيت مكاني باشند، بعد از عضويت در سايت، مطالب خود را هر ماه به مجله ارسال مي دارند. ويرايشگر پس از بررسي مطالب ارسالي و تاييد اوليه آنها توسط مدير مسئول ويرايش و تاييد نهايي هر مطلب را به عهده دارد. نهايتاً پس از تاييد نهايي، مطالب تأييد شده به صورت اتوماتيك، با توجه به تاريخ، در هر صفحه جاي مي گيرد و خوانندگان قادر به استفاده از مطالب مندرج خواهد بود.
البته مدير مسئول وظايف ديگري از قبيل نظارت بر اعضاء سايت و كاركردشان و استفاده از آرشيو مجله را نيز به عهده دارد، كه در هر زمينه امكانات و دسترسيهاي لازم به صورت سيستماتيك براي مدير مسئول فوق فراهم مي‌باشد.
علاوه بر مطالب فوق، بازديدكنندگان سايت قادرند نظرات و پيشنهادات خود را پس از مطالعه مطالب ماهانه، براي مجله ارسال كنند. و همچنين يك موتور جستجو نيز در سايت قرار داده شده تا افراد قادر به جستجوي مطالب مورد نظرشان باشند.
مشاهدة آرشيو مطالب از امكانات ديگري است كه بازديدكنندگان به آن دسترسي دارند. علاوه بر امكان ارتباط ميان اعضاء و مسئولين توليد مجله با هم، بازديدكنندگان سايت نيز قادرند با مدير مسئول از طريق ايميل ارتباط برقرار كنند.
به طور كلي اين سايت امكان توليد و دسترسي به مطالب فراهم آمده براي بازديدكنندگان را از طريق وب فراهم مي آورد.
بخش اول
ابزار و روشها
فصل 1
1-1-1  مروري بر ASP.NET
1-1-1-1- صفحات سرور فعال (ASP)
علت بررسي فناوري‌هاي قبل از ASP.NET ، به جزئيات پياده‌سازي ASP.NET و فناوري قبل از آن، يعني ASP بستگي دارد. درك ASP مستلزم درك ISAPI و درك ASP.NET مستلزم درك ASP است.
وقتي ISS2.0 به عنوان بخشي از ويندوز NT4.0 مطرح شد، ميكروسافت فناوري جديدي را به نام Denali ارائه داد. اين فناوري در دوره فعال بودن شركت ميكروسافت ايجاد شد و به همين دليل نام آن صفحات سرور فعال (ASP) انتخاب گرديد. چندين نسخه از ASP عرضه شد، مثل IIS 4.0 , ASP 2.0 در ويندوز IIS 5.0, ASP.3,NT در ويندوز 2000.
ASP نوع متفاوتي از محيط توسعه است. اولاً يك محيط اسكريپتي است. صفحه را به راحتي ويرايش مي‌كنيد، آن را در پوشه مناسبي قرار مي‌دهيد و مجوزهاي مناسبي به آنها اختصاص مي‌دهيد. اين صفحات توسط مرورگر فراخواني مي‌شوند. ثانياً، كد ASP مي‌تواند با HTML تركيب شود.
كد ASP معمولاً در ويژوال بيسيك نسخه اسكريپتي (VBScript) نوشته مي‌شود، ولي از Jscript نيز مي‌توان استفاده كرد.
مزايايASP : فناوريASP به سرعت مورد توجه قرار گرفت، زيرا كار دشوار ساخت صفحات پويا را به راحتي انجام داد. ايجاد برنامه‌هاي كاربردي ISAPI, CGI چندان دشوار نبود، ولي استفاده از ASP بسياري آسان است.
به طور پيش‌فرض، ASP از VBScript استفاده مي‌كند. ميليون‌ها نفر با VBScript آشنايي دارند كه از طريق ASP مي‌توانند وارد دنياي اينترنت شوند. به همين دليل، ASP راه مناسبي براي ساخت صفحات وب است.
علاوه بر اين، از طريق ADO امكان دستيابي آسان به بانك اطلاعاتي را فراهم مي‌سازد. براي ساخت محتويات پويا، بايد آن محتويات را از جايي دريافت كرد كه ADO اين امكان را فراهم مي‌كند. توجه داشته باشيد كه ADO يك واسط نرم‌افزاري است كه مي‌تواند با سيستم‌هاي مديريت بانك اطلاعاتي مثل اكسس و SQL Server ارتباط برقرار كند.
مدل برنامه‌نويسي ASP اجازه نوشتن كد و اجرا را مي‌دهد و نيازي به دنبال كردن مراحل كامپايل و نصب نيست. همان‌طور كه خواهديد ديد، ASP.NET نيز از همين روش استفاده مي‌كند.
معايب ASP: فناوري ASP ابزار قدرتمندي براي توليد برنامه‌هاي بزرگ وب است. وب سايت‌هايي مثل و بسياري از سايت‌هاي بزرگ و كوچك ديگر، با موفقيت از ASP استفاده كردند.
اولين چيزي كه در مورد ASP مطرح است، سربار ناشي از تفسير كد VBScript يا Jscript در هر درخواست است.
در اغلب سايت‌هاي متوسط ASP، بيشتر گلوگاه‌ها ناشي از دستيابي به بانك اطلاعاتي و به هنگام‌سازي آن است تا موتور اسكريپتي ASP . نسخه‌هاي بعدي ASP در ارائه سرويس به صفحات اسكريپتي كارآمدتر شدند.
ASP محيط برنامه‌نويسي قابل اعتماد، قدرتمند و كاملاً مقياس‌پذيي را براي بانك اطلاعتي فراهم نمي‌كند. انواع در VBScript فاقد هر نوع هستند. وقتي مقداري در متغيري قرار مي‌گيرد، نوع آن تعيين مي‌شود، ولي اين نوع دائمي نيست و قابل تغيير است. به اين ترتيب، احتمال بروز خطا بيشتر مي‌شود.
مسئله ديگر، توانايي تركيب HTML و اسكريپت است. به اين ترتيب، كدهاي اسكريپت در داخل HTML پراكنده مي‌شود. چون با هر اجراي اسكريپت بايد تعويض بستر صورت گيرد (از HTML به VBScript و برعكس)، كارايي آسيب مي‌بيند.
دانلود فایل


تحقیق مروري بر ASP.NET

مروري بر ASP,NET, دانلود تحقیق مروري بر ASP,NET, تحقیق در مورد مروري بر ASP,NET, تحقیق مروري بر ASP,NET, تحقیق درباره مروري بر ASP,NET, تحقیق راجع به مروري بر ASP,NET, تحقیق آماده مروري بر ASP,NET, تحقیق در مورد مروري بر ASP,NET, پاورپوینت مروري بر A,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید