تحقیق Master Page در ASP.NET 2.0

تحقیق Master Page در ASP.NET 2.0

تحقیق-master-page-در-asp-net-2-0

دانلود تحقیق با موضوع Master Page در ASP.NET 2.0،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
طراحی و پياده سازی يك وب سايت پويا  مسائل و چالش های مختص به خود را دارد . هماهنگی  بين عناصر موجود در سايت و يكسان بودن شكل ظاهری تمامی صفحات نمونه ای در اين زمينه است . ما نمی خواهيم سايتی را پياده سازی نمائيم كه هر صفحه آن شكل ظاهری مختص به خود را داشته باشد و با هر كليك كاربر برای حركت بين صفحات موجود در سايت اين تصور ايجاد گردد كه وی قدم در سايتی ديگر نهاده كه همه چيز آن با صفحه قبل تفاوت دارد. برای حل مشكل فوق سعی می گردد كه عناصر متداول موجود بر روی يك صفحه دقيقا' بر روی ساير صفحات نيز تكرار گردد تا تمامی صفحات دارای يك شكل يكسان هم از لحاظ  طرح بندی  و هم از نظر عناصر باشند . در صورت تغيير صفحات ( هم از لحاظ شكل ظاهری و هم بكارگيری عناصر جديد ) ،‌ می بايست عناصر اضافه شده بر روی ساير صفحات نيز منتشر شوند تا تناسب سايت حفظ شود  . ( عملياتی بس خسته كننده و تكراری كه فاقد هرگونه تجربه جديد است ) . 
Master Page ارائه شده در ASP.NET 2.0 ، روشی منطقی و اصولی برای حل مشكلات فوق را در اختيار پياده كنندگان برنامه های وب قرار می دهد . 
Master Page چيست ؟ 
يك صفحه تمپليت است كه عناصر ويژوال به همراه رفتار آنان را برای تمامی صفحات موجود بر روی سايت مشخص می نمايد . 
صفحه ای است كه شامل تگ های Html و كنترل هائی است كه قصد به اشتراك گذاشتن آنان را بين چندين صفحه موجود در سايت داريم .  مثلا' در  صورتی كه تمامی صفحات يك وب سايت می بايست دارای يك عنوان و يا footer مشابه و يا منوهای مسيرياب يكسانی باشند ، می توان آنان را در يك Master Page  و تنها برای يك مرتبه تعريف نمود . در ادامه تمامی صفحاتی كه در ارتباط با Master Page  می باشند قادر به استفاده از عناصر تعريف شده خواهند بود ( جلوه ای ديگر از توارث و اين مرتبه از يك صفحه به ساير صفحات ) . بديهی است در صورتی كه عناصر موجود در Master Page تغيير يابند ، ساير صفحات مرتبط با Master page متاثر از اين تغييرات خواهند شد . بدين ترتيب نگهداری سايت شرايط مطلوب تری را پيدا كرده و از تكرار كدهای غير ضروری به منظور اشتراك ساختار و رفتار سايت پيشگيری خواهد شد .
دانلود فایل


تحقیق Master Page در ASP.NET 2.0

Master Page در ASP,NET 2,0, دانلود تحقیق Master Page در ASP,NET 2,0, تحقیق در مورد Master Page در ASP,NET 2,0, تحقیق Master Page در ASP,NET 2,0, تحقیق درباره Master Page در ASP,NET 2,0, تحقیق راجع به Master Page در ASP,NET 2,0, تحقیق آماده Master Pag,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید