تحقیق كامپيوتر كوانتومي

تحقیق كامپيوتر كوانتومي

تحقیق-كامپيوتر-كوانتومي

دانلود تحقیق با موضوع كامپيوتر كوانتومي ،
در قالب word و در 68 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
چرا كامپيوتر كوانتومي مطالعه مي‌شود؟
در جامع رايج، كامپيوترها،‌ در همه جا،  روز و شب به كار مي‌روند. كامپيوترها در زندگي معمولي ما و حرفه‌ ما نقش اصلي را دارند.
اخيراً‌ هنگام به كارگيري كامپيوترهاي كنوني،  در موقعيتهاي مختلف با مشكلاتي مواجه شده‌ايم. يكي از اين مشكلات اطمينان به ارتباط بين كامپيوترها در شبكه مي‌باشد. اين مشكل جدي است. هنگامي كه يك مدرك سري بين دو كامپيوتر مبادله مي‌شود مي‌تواند توسط دستة‌سومي از كامپيوترها هم خوانده شود.
براي پيشگيري از چنين مشكلاتي سيستمهاي رمزي مورد توجه قرار گرفت و به صورت وسيع بر روي آن تحقيق شد. از ميان انواع مختلف سيستمهاي رمزي، سيستمهاي رمزي كليد عمومي RSA بيشتر استفاده شد.
 اين سيستمها بر اساس عامل مشترك يك عدد صحيح بزرگ عمل مي‌كنند كه به سختي انجام مي‌شود و يا ممكن است حتي با ابركامپيوترهاي رايج هم سالها طول بكشد،‌ تا حل شود. طرح رمزي كنوني به وسيلة‌ تمركز بر يك نقطه كم توان كامپيوتر انجام مي‌شود.
از آنجايي كه ساختن اين سيستمها ساده است به صورت معمول در ارتباط بين كامپيوترها به كار مي‌روند.
هر چند در سال 1994، p-shor  در آزمايشگاه «AT, T » كشف كرد كه چنين عامل مشتركي ممكن است با يك نمونه كامپيوتر كه ماشيني ترينگ كوانتومي خوانده مي‌شود و اساس يك كامپيوتر كوانتومي است،‌ بسيار سريع تر محاسبه مي‌شود. اين كشف به نوعي به كامپيوتر كوانتومي برجستگي داده است كه ممكن است به رمز گشاينده‌هاي كامپيوتر فرصت دهد تا با موفقيت،‌ حتي به نفوذ ناپذيرترين سيستمهاي طرح رمزي عملاً‌ در زماني كوتاه يورش برند.

دانلود فایل


تحقیق كامپيوتر كوانتومي

كامپيوتر كوانتومي, دانلود تحقیق كامپيوتر كوانتومي, تحقیق در مورد كامپيوتر كوانتومي, تحقیق كامپيوتر كوانتومي, تحقیق درباره كامپيوتر كوانتومي, تحقیق راجع به كامپيوتر كوانتومي, تحقیق آماده كامپيوتر كوانتومي, تحقیق در مورد كامپيوتر كوانتومي, پاور,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید