تحقیق BLUETOOTH چيست؟

تحقیق BLUETOOTH چيست؟

تحقیق-bluetooth-چيست؟

دانلود تحقیق با موضوع BLUETOOTH چيست؟،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
به تازگي پس از يك سمينار عصرانه به خانه باز گشته ايد. 
Notebook تان در كيف تان قرار دارد ، PDA (Personal Digital Assistant) خود را به كمر بسته ايد ، و تلفن همراه تان در جيب جاي دارد. 
در سمينار امروز يادداشتهايي را در Notebook خود نوشته ايد . همين كه به خانه مي رسيد و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور مي كنيد ، Notebook ، چاپگر را پيدا مي كند و به طور خودكار يادداشتهاي سمينار را به چاپگر ارسال مي كند و آنها روي كاغذ چاپ مي شوند 
درهمين حال ، PDA شما كامپيوتر روميزي را تشخيص مي دهد و درخواست مي كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما را Update شود . هم چنين همه پيامهاي ايميلي را كه ارجهيت آنها را تعيين كرده ايد درخواست مي كند. 
همه اين كارها در زماني رخ مي دهد كه كت خود را در مي آوريد و براي نوشيدن يك نوشابه به طرف يخچال مي رويد . در عرض چند دقيقه ، تلفن همراه شما بوق مي زند تا به شما اطلاع دهد كه عمليات چاپ يادداشتها تمام شده است . 
به طرف چاپگر رفته و يادداشتها را مي خوانيد بلافاصله پس از آن PDA شما بوق مي زند تا به شما بگويد كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ايميل جديد داريد. 
به دنياي بلوتوث خوش آمديد : 
بلوتوث يك فناوري بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و همه وسايل ديگري كه مي توانيد ارتباط آنها را با يكديگر فكر كنيد امكان ارتباط مي دهد .
دانلود فایل


تحقیق BLUETOOTH چيست؟

BLUETOOTH چيست؟, دانلود تحقیق BLUETOOTH چيست؟, تحقیق در مورد BLUETOOTH چيست؟, تحقیق BLUETOOTH چيست؟, تحقیق درباره BLUETOOTH چيست؟, تحقیق راجع به BLUETOOTH چيست؟, تحقیق آماده BLUETOOTH چيست؟, تحقیق در مورد BLUETOOTH چيست؟, پاورپوینت BLUETOOTH چيست؟, و,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید