تحقیق کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند

تحقیق کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند

تحقیق-کرم‌های-رایانه‌ای-چگونه-رفتار-می‌کنند

دانلود تحقیق با موضوع کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
پیشرفت‌های پدیدآمده در برنامه‌نویسی امکانات فراوانی را برای ما به‌وجود آورده است و درعین حال این پیشرفت‌ها، روش‌های پیچیده‌ای نیز برای مجرمین رایانه‌ای برای ارتکاب این‌گونه جرایم پدید آورده‌اند. این مقاله به بررسی طبیعت و نحوه تکامل کرم‌های رایانه‌ای از ساده‌ترین انواع ابتدایی گرفته تا کرم‌‌های تلفن سیار که از طریق Bluetooth انتشار می‌یابند، می‌پردازد.
کرم (worm): یک برنامه خود – تکثیرکننده (self-replicating) است که قادر به انتشار خود در شبکه‌های رایانه‌ای بوده و بطور نمونه، دارای اثری مخرب می‌باشد.
به نقل از (Consise Oxford English Dictionary) چاپ دهم 
مقدمه
این مقاله به بحث درباره ساختار بنیادی (generic) و یا حداقل نمونه‌ای کرم‌های رایانه‌ای و استراتژی‌های رایج برای حمله به سیستم‌های جدید توسط این برنامه‌ها می‌پردازد. کرم‌های رایانه‌ای بطور عمده در شبکه‌ها گسترش می‌یابند، درعین حال این‌ها زیرمجموعه‌ای از ویروس‌های رایانه‌ای به شمار می‌روند. جالب است که حتی در مجامع تحقیقاتی امنیتی بسیاری از افراد ابراز می‌کنند که کرم‌های رایانه‌ای بطور قابل ملاحظه‌ای متفاوت از ویروس‌ها می‌باشند. در واقع حتی در درون CARO (سازمان محققین ضدویروس‌های رایانه‌ای) نیز هیچ دید مشترکی در مورد این که دقیقاً چه چیزی را باید به‌عنوان یک کرم رایانه‌ای تلقی کرد وجود ندارد.
ما امیدوار هستیم که این دید مشترک را داشته باشیم اما به‌هر حال حداقل اندکی از ما در این مطلب توافق داریم که تمامی کرم‌های رایانه‌ای ویروس نیز به‌شمار می‌روند؛ بگذارید توضیح دهم.
استراتژی‌ ایجاد آلودگی در بستر شبکه در واقع یکی از تفاوت‌های اولیه میان ویروس‌ها و کرم‌های رایانه‌ای است. علاوه بر این، کرم‌ها معمولاً نیازی به آلوده‌کردن فایل‌های دیگر نداشته و به صورت برنامه‌های مستقل انتشار می‌یابند. دیگر این‌که چندین کرم می‌توانند کنترل یک سیستم را از راه دور و بدون نیاز به کمک کاربر به دست گیرند که معمولاً از طریق نفوذ از یک یا چند نقطه ضعف صوفت می‌گیرد. با این حال این مشخصه‌های رایج در کرم‌های رایانه‌ای همیشه صادق نمی‌باشند.
دانلود فایل


تحقیق کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند

کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند, دانلود تحقیق کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند, تحقیق در مورد کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند, تحقیق کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند, تحقیق درباره کرم‌های رایانه‌ای چگونه رفتار می‌کنند, تحقیق راج,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید