تحقیق هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی

تحقیق هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی

تحقیق-هيدروژناسيون-در-صنعت-روغن-و-چربی-خوراكی

دانلود تحقیق با موضوع هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی،
در قالب word و در 54 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربي خوراكي عبارتست از يك واكنش شيميايي كه در آن هيدروژن به باندهاي مضاعف زنجيره اسيد چرب اضافه ميشود . 
هيدوژناسيون فرايندي است كه شكل ، توزيع و يا تعداد پيوندهاي دوگانه را در زنجيره اسيدهاي چرب تغيير مي دهد و به همين خاطر پايداري شيميايي و رفتار فيزيكي چربي و تري گليسريد را تغيير ميدهد.
هيدوژناسيون روغنهاي نباتي ،‌جهت تبديل روغنهاي مايع به حالت نيمه جامد به حالت نيمه جامد و يا چربيهاي مختلف جهت تهيه مارگارينها و شورتنينگ ها   انجام مي گيرد . 
هيدروژهاسيون يك واكنش گرماز است كه در غياب كاتاليزور حتي دردماي بالا با سرعت كمي به پيش ميرود . زيرا واكنش هيدوژناسيون در غياب كاتاليزور داراي انرژي فعالسازي بسيار بالايي است و جهت تسريع واكنش بايد بر اين انرژي غلبه كرد . 
يك كاتاليزور با مجاز ساختن انجام يك واكنش از طريق مكانيسمي خاص، Eact را كاهش ميدهد . 
معمولاً كاتاليستي كه براي هيدروژناسيون روغنهاي نباتي در صنعت استفاده ميشود ،‌نيكل ميباشد . 
سه فاز سيستم هيدرژناسيون يعني گاز هيدروژن ،‌روغن مايع غير فرار و كاتاليست جامد ، در يك راكتور مجهز به همزن و تحت حرارت و فشار در مجاورت هم قرار گرفته و واكنش  هيدروژناسيون انجام ميشود 
دانلود فایل


تحقیق هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی

هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی, دانلود تحقیق هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی, تحقیق در مورد هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی, تحقیق هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی, تحقیق درباره هيدروژناسيون در صنعت روغن و چربی خوراكی,,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید