تحقیق فرآوري و غني‌سازي اورانيوم

تحقیق فرآوري و غني‌سازي اورانيوم

تحقیق-فرآوري-و-غني‌سازي-اورانيوم

دانلود تحقیق با موضوع فرآوري و غني‌سازي اورانيوم،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
استاد جغرافياي سياسي و ژئوپلتيك دانشگاه تربيت مدرس با اشاره به مولفه نظامي بحث هسته‌اي، سلاح اتمي را شاخص قدرت امروز دانست و تكنولوژي هسته‌اي را في نفسه خوب خواند و با بيان اين كه امروز جنگها از سطح كره زمين خارج شده، گفت: جنگلها امروزه نرم‌افزاري شده و قدرت نرم جايگزين قدرت سخت شده است. 
حافظ نيا در مورد نهادهاي ساختاري متولي پديده هسته‌اي در سطح بين‌المللي هم تاريخچه‌اي در خصوص تشكيل آژانس بين المللي انرژي اتمي ارائه كرد. 
وي در مورد اظهارات رئيس جمهور كشورمان در خصوص رژيم صهيونيستي و تاثير آن بر دستيابي ايران به چرخه سوخت هسته‌اي هم گفت: دستيابي ايران به چرخه سوخت هسته‌اي از نوع صلح‌آميز و طبق NPT (منع توليد و گسترش سلاحهاي هسته‌اي) هيچ منع حقوقي ندارد. 
به گفته حافظ نيا ايران در يك منازعه ژئوپلتيكي در صحنه بين‌المللي گرفتار شده كه يك طرف آن قدرت جهاني و طرف ديگر ايران به عنوان قدرت منطقه‌اي قرار دارد كه قدرت جهاني ابزارهايي را در اختيار دارد كه حتي بر سازه‌هاي حقوقي هم تاثير گذار است. 
گفتني است اين ميزگرد از سوي هسته‌ علمي دانشجويي جغرافيايي سياسي دانشگاه تربيت مدرس در سالن اجتماعات شهيد مطهري اين دانشگاه برگزار شد.
نيازمند مشاركت شركت‌هاي آمريكايي در غني‌سازي نيستيم 
دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان با بيان اين كه كشورهاي مختلفي براي مشاركت در فعاليتهاي هسته‌اي ايران اعلام آمادگي كرده‌اند گفت:‌ كسي سفره‌اي پهن نكرده كه شركت‌هاي آمريكايي سر سفره‌اش بنشينند و ما نيازمند مشاركت شركت‌هاي آمريكايي در امر غني‌سازي نيستيم.
علي لاريجاني پس از ديدار با خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس و در جمع خبرنگاران به پرسش‌هاي آنان پاسخ گفت. 
* مذاكرات با اروپا در سطح كارشناسي 
وي در پاسخ به پرسشي در خصوص شركت خود در مذاكرات هسته‌اي گفت: دور فعلي مذاكرات هسته‌اي كارشناسي است و كارشناسان از دبيرخانه و دستگاههاي مختلف در اين دور از مذاكرات شركت مي‌كنند. 
دانلود فایل


تحقیق فرآوري و غني‌سازي اورانيوم

فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, دانلود تحقیق فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, تحقیق در مورد فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, تحقیق فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, تحقیق درباره فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, تحقیق راجع به فرآوري و غني‌سازي اورانيوم, تحقیق آماده فرآوري و غ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید