تحقیق هربرت اسپنسر

تحقیق هربرت اسپنسر

تحقیق-هربرت-اسپنسر

دانلود تحقیق با موضوع هربرت اسپنسر،
در قالب word و در 61 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
هربرت اسپنسر در 1820 در دربی انگلیس به دنیا آمد خانواده او دیدگاهی فرد گرایانه داشتند کتاب او «‌ایستایی اجتماعی » که افکار مطرح شده در قلمرو حکومت شایسته رابط داده بود و کتاب دومش «اصول جامعه شناسی » بود و سپس مقالات متعدد عمده اطلاعات او از طریق گفتگو با دیگران به وجود آمد و چون در کلاس درسی شرکت نکرده افکار قالبی در او ریشه نگرفته است او به بهداشت مغزی و فکری معتقد بود .
اسپنسر اصطلاح های «‌جامعه شناسی » و «بشردوستی » یا «‌وفاق اجتماعی » را از کنت گرفته بود و خود را مدیون این آموزش کنت می دانست که :« اصول سازمانی در میان جوامع بشری و جانوران مشترک اند و تکامل ساختارها ازعام به خاص پیشرفت می کند » . داروین اسپنسر را در قطریة تحول پیشکسوت خود معرفی می کند اما درست نیست که اسپنسر را دارونیسیم اجتماعی بنامیم زیرا آیین اصلی اسپنسر پیش از این که داروین اثری دربارة تکامل انتشار داده باشد ساخته پرداخته شده بود .
او از جامعه شناسان تطور گرا می باشد که با الهام گرفتن از زیست شناسی و نظریات  داروین «‌تظور اندام واره ای » را به عنوان پیشرفت تدریجی زندگی اجتماعی  از اشکال ساده به اشکال پیچیده ‌، از همسانی به ناهمسانی فزاینده مطرح کرد . قیاس های زیست شناختی در میان استدلالهای جامعه شناختی اسپنسرجای ممتازی را به خود اختصاص داده بود و از جایی که او یک فردگرای پروپا قرص بود قیاسهای ارگانیک او را دچار دشواریهای فلسفی و جامعه شناختی کرده بود ‌، حاصل کاربرد قیاس های ارگانیک اسپنسر رسیدن به این مفهوم بود که رشد تکاملی در ساختار و کارکردهای هر واحدی دگرگونیهایی را پدید می آورند که موجب افزایش در حجم و در نتیجه تمایز بیشتر اجزای آن می شود .
اسپنسرتکامل را چنین تعریف می کند :‌« تغییر از یک حالت به نسبت نامتعین ‌، نا منسجم و همگون به حالت نسبتاً معین ‌، منسجم و چند گون » و این تکامل هم نخستین دگرگونیهای جهان و هم آخرین دگرگونیهایی را که در فرآورده های زندگی اجتماعی می یابیم تبیین می کند و تکامل جوامع بشری چیزی نیست جز یک مورد خاص از قانون که کاربرد جهانی دارد .
دانلود فایل


تحقیق هربرت اسپنسر

هربرت اسپنسر, دانلود تحقیق هربرت اسپنسر, تحقیق در مورد هربرت اسپنسر, تحقیق هربرت اسپنسر, تحقیق درباره هربرت اسپنسر, تحقیق راجع به هربرت اسپنسر, تحقیق آماده هربرت اسپنسر, تحقیق در مورد هربرت اسپنسر, پاورپوینت هربرت اسپنسر, ورد , word , تحقیق با موضوع ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید