تحقیق تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود

تحقیق تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود

تحقیق-تولید-داخلی-در-سایه-تبلیغات-وسیع-کالاهای-خارجی-شیرین-می‌شود

دانلود تحقیق با موضوع تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بدون شک حمایت از تولید در سایه تبلیغات گسترده کالاهای خارجی در کشور امکان پذیر نیست. آیا بخش تولید می‌تواند در شرایط کنونی جایی برای رشد داشته باشد؟ می‌توان از یک سو شعار حمایت از تولید داخلی سر داد و از سوی دیگر بخش وسیعی از تبلیغات کالایی را به محصولات خارجی اختصاص داد؟
البته کاهش حجم تبلیغات کالاهای خارجی مستلزم اعمال سیاست‌هایی در حوزه تجارت خارجی و ساماندهی واردات کالاهای مصرفی است تا بتوان زمینه حضور محصولات داخلی در بازار را فراهم کرد که این مسئله کار چندان ساده‌ای نبوده و عزمی واقعی را می‌طلبد.
این در حالی است که بهمن آرمان معتقد است تبلیغات کالاهای خارجی توسط باندهای بزرگی در سطح کشور صورت می‌گیرد که توانسته‌اند در بخش‌های مختلف اقتصاد ما نفوذ کنند. 
وی در این خصوص به ایلنا توضیح می‌دهد: این باند‌ها که با گروه‌های بزرگ وارداتی در ارتباطند، اغلب در مراکز تصمیم گیری و برخی دستگاه‌های دولتی نیز نفوذ کرده‌اند که این امر هر گونه اقدام در راستای کنترل و کاهش این تبلیغات را سخت می‌کند.
وی از سیاست‌های دولت در برابر بخش تولید نیز انتقاد کرده و در این خصوص می‌گوید: در حال حاضر سیاست‌های دولت به جای حمایت، فعالان اقتصادی را تحت فشار قرار داده است. بر این اساس باوجود آگاهی دولت نسبت به افزایش هزینه‌های تمام شده به واسطه اجرای قانون هدفمندی یاران‌ها، با هرگونه اصلاح قیمتی برخورد می‌شود.
دانلود فایل


تحقیق تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود

تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود, دانلود تحقیق تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود, تحقیق در مورد تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع کالاهای خارجی شیرین می‌شود, تحقیق تولید داخلی در سایه تبلیغات وسیع ک,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید