تحقیق چراي يونجه در پنسيلوانيا

تحقیق چراي يونجه در پنسيلوانيا

تحقیق-چراي-يونجه-در-پنسيلوانيا

دانلود تحقیق با موضوع چراي يونجه در پنسيلوانيا،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
چراي يونجه تجربه تازه اي نيست. چراي يونجه در ايالت متحده يا به صورت تنها يا همراه با گندميان يا ساير حبوبات معمول بوده است. در مقايسه با سيستم هاي مديريتي چراي يونجه هرگز تجربه شايع در اين كشور نبوده است. در صورتي كه در ساير كشورها يونجه به صورت چرا استفاده زياد داشت. ولي به چراي يونجه در اين كشور تصطيح عملكرد را در پاييز محول كرده بودند. سيستم هاي چرايي براي عاقبت خوشي نيروي بالقوه چرا يونجه به سطح بزرگي از مديريت كه ساير سيستم هاي چرايي انجام مي دادند لازم داشتند. اين گفتار و منفعت چراي يونجه را هنگام رشد بيان مي كند.
كاشتن يونجه براي چرا
دلايل كاشتن يونجه براي چرا، از استفاده آن به صورت علف خشك يا علف سبز انباري با دنبال كردن راهنمايي زير بيان مي شود. (براي اطلاعات بيشتر در مورد پژوهشگاه يونجه به راهنمايAgronomy  Pennstateرجوع شود.
گياهي كه در خاك هاي خشك به خوبي رشد مي كند. استفاده از آزمايش خاك براي راهنمايي در ميزان آهك، فسفر و پتاسيم. انتخاب گونه سازگار، توليد بالا مقاوم به بيماري و حشرات. استفاده از دانه هاي مطمئن براي تأمين دانه هاي با كيفيت و خالص. تلقيح دانه قبل از بذركاري با يونجه تازه لقاح يافته مطمئن كلمه «Alfa Ifa» در ظرف لقاح نمايان شد. دانه ها قبل از لقاح در مورد تاريخ تلقيح آزمايش مي شوند. در زمين مي شده اند. در زمين محكم مي توان بذركاري كرد يونجه به خوبي مي تواند توسط ماشين شخم زني- دانه كاري كاشته شود. با بذركاري اتوماتيك در اين ماشين يا به وسيله انتشار يا تخم افشاني كه توسط لوله دنبال قرار مي گيرند. خاك روي گياه (دانه) نبايد بيشتر از   اينچ در خاك سنگين و   اينچ در خاك سبك باشد. اضافه كردن آهك فسفر و پتاسيم به خاك آزمايش شده. بهترين زمان اضافه كردن آهك يا كود دادن براي حفظ قدرت خاك پس از پايان فصل رشد و قبل از شروع فصل بعدي است.
دانلود فایل


تحقیق چراي يونجه در پنسيلوانيا

چراي يونجه در پنسيلوانيا, دانلود تحقیق چراي يونجه در پنسيلوانيا, تحقیق در مورد چراي يونجه در پنسيلوانيا, تحقیق چراي يونجه در پنسيلوانيا, تحقیق درباره چراي يونجه در پنسيلوانيا, تحقیق راجع به چراي يونجه در پنسيلوانيا, تحقیق آماده چراي يونجه در پنسيلوان,,,

مهندسی کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کشاورزی و دامپروری
مهندسی کشاورزی و زراعت
کشاورزی و منابع طبیعی
کشاورزی و منابع طبیعی
مهندسی کشاورزی و زراعت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید