تحقیق مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری

تحقیق مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری

تحقیق-مديريت-اجرا-و-نگهداري-سيستم‌هاي-آبياری

دانلود تحقیق با موضوع مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری ،
در قالب word و در 169 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اطلاعات و دستورالعمل:
تنها در صورتي كه موافقت نامه‌ي آرايش سيستم امضا شده باشد مي توان نسبت به تهيه‌ي طرح هاي مربوط به جزئيات سيستم اقدام كرد.
1/8) طراحي جزئيات سيستم:
پس از آن كه كارشناسان آبياري طرح مقدماتي جزئيات سيستم را تكميل نمودند بايد آنها را در اولين جلسه آتي به كشاورزان ارايه كنند.
1/1/8) ارايه‌ي طرح هاي مربوط به جزئيات سيستم:
در هنگام ارايه‌ي طرح هاي مذكور لازم است از نقشه ها و طرح هاي بزرگ شده‌اي استفاده شود كه محل دقيق سازه هاي مختلف در آنها به خوبي مشخص گرديده است.
معمولاً نگراني عمده‌ي كشاورزان مربوط به جزئيات سيستم نيست بلكه آنها بيشتر مايلند از موضوعات زير آگاه باشند:
- آرايش و ظرفيت سيستم توزيع (كانال ها كانالت ها و لوله ها)
- سازه هاي پيشنهادي توزيع جريان
- محل انشعابات ورودي به مزارع
- محل سازه هاي رفاهي
2/1/8) گشت و گذار در مزرعه:
بهتر است گرداننده‌ي تشكل و كارشناسان آبياري پس از ارايه‌ي طرح‎هاي‎ جزييات سيستم نسبت به برگزاري يك يا چند برنامه‌ي گشت و گذار در مزرعه به منظور تشريح جزييات اقدام نمايند.
در طول مدت گشت و گذار در مزرعه گرداننده‌ي تشكل و كارشناسان آبياري فرصت خواهند يافت محل دقيق سيستم هاي توزيع و همچنين سازه هاي رفاهي را به كشاورزان نشان دهند. در صورت نياز نيز مي توان مكان هاي ياد شده را با پرچم‌ يا هر نوع وسيله‌ي ديگري علامت گذاري كرد.
با قدم زدن در مزرعه اعضاي كميته و ساير كشاورزان با چشمان خود محل هاي در نظر گرفته شده براي سيستم هاي توزيع سازه هاي رفاهي و راه‌هاي ارتباطي را مشاهده خواهند نمود. ازآنجا كه آنان منطقه را بهتر از هر كس ديگري مي شناسند به راحتي خواهند توانست محل هر يك از سازه‌ها را دقيقاً به ذهن بسپارند.
از آنجا كه گشت و گذار در مزرعه ابزار مناسبي براي افزايش مشاركت فعال كشاورزان در فرايند طراحي به شمار مي آيد توصيه‌ي اكيد مي شود كه گرداننده‌ي تشكل و كارشناسان آبياري ارايه‌ي طرح هاي مربوط به جزئيات سيستم را با برنامه‌ي گشت و گذار هماهنگ نمايند.
در مدت گشت و گذار در مزرعه احتمال اتخاذ تصميمات مهمي درباره‌ي آريش سيستم هاي توزيع و سازه‌هاي رفاهي و اعمال تغييراتي در آنها وجود دارد و نكته‌ي مهم در اين ميان ثبت اين موارد است. بنابراين منشي كميته بايد با همكاري گرداننده‌ي تشكل يا كارشناسان آبياري آن ها را در جايي يادداشت نمايد تا در جلسه‌ي بعدي قرائت شود.
دانلود فایل


تحقیق مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری

مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری, دانلود تحقیق مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری, تحقیق در مورد مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری, تحقیق مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری, تحقیق درباره مديريت اجرا و نگهداري سيستم‌هاي آبياری, تحقی,,,

مهندسی کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کشاورزی و دامپروری
مهندسی کشاورزی و زراعت
کشاورزی و منابع طبیعی
کشاورزی و منابع طبیعی
مهندسی کشاورزی و زراعت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید