تحقیق اينترنت واقعاً شبيه چيست؟

تحقیق اينترنت واقعاً شبيه چيست؟

تحقیق-اينترنت-واقعاً-شبيه-چيست؟

دانلود تحقیق با موضوع اينترنت واقعاً شبيه چيست؟،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اينترنت: واقعاً شبيه چيست؟
شاهراه اطلاعات، فضاي اطلاعات و دنياي مجازي است. شخص بايد ناشنوا باشد تا چنين مواردي را در رابطه با اينترنت هر روزه نشنود. اما همگي اين موارد به چه معني هستند؟ اگر VRML، HTML، آبزارهاي اتصالي و ديگر اصطلاحاتي كه در رابطه با اينترنت به كار برد، مي شوند باعث آن مي شود كه شما صلاح بر زمين گذاشته و متواري شويد، پس لحظه اي مكث كنيد.
اين جا به جايي است كه همه چيز از آنجا شروع مي شود. در اين كتاب، اينترنت معناي واقعي خود را كسب مي كند. حال شما مي توانيد بسياري از اين اصطلاحات را كنار هم بگذاريد و از آنها كسب معنا كنيد. در اين درس شما مي توانيد پاسخ سوالات زيرين را بيابيد:
اينترنت واقعاً چگونه كار مي كند؟
اينترنت چگونه كنار هم نهاده شده است؟
اينترنت چه نوع از كارهايي را براي شما امكان پذير ساخته است؟
يك مولكول اينترنتي (client) به چه معنايي است؟
عناصر مختلف در اينترنت چگونه شناسايي مي شوند؟
اگر شما فكر مي كنيد كه قبلاً پاسخ سوالات فوق را مي دانيد، مي توانيد از مطالب فوق صرف نظر كنيد و به دروس بعدي مراجعه كنيد. البته ممكن است شما بخواهيد به هر حال ادامه دهيد، چون ممكن است اينترنت به صورت ديگري، به حالتي كه هرگز قبلاً شاهد آن نبوده ايد، ارايه شود.
بيش از يك شاهراه
شما لازم نيست كه حتماً به مدت طولاني با اينترنت باشيد تا درك كنيد كه اصطلاح سوپر شاهراه اطلاعات واقعاً به رستي نمي تواند دنياي شگفت آور اينترنت را به اندازه كافي توصيف كند. استفاده از اين اصطلاح به تعبيري مي تواند شبيه استفاده از چرخ و قرقره براي توصيف فيزيك كوانتوم باشد.
آنچه كه شما بدان نياز داريد تصويري از اينترنت است كه با الكترونهاي چرخان و بافيبرهاي نوري كه اطلاعات را با سرعت نور منتقل مي كنند و ديگر زنگ ها و صفيرهايي است كه بخشي از سيستم حيرت آور اينترنت محسوب مي شود، است.
صدايي شبيه صداي تلفن دارند؟ مگرنه؟ به هر حال بخش اعظم سفر اينترنت بر روي خطوط تلفن انجام مي گيرد، پس شباهت زياد آن با تلفن قابل درك است. آيا قانع شديد؟
با يك نگاه سريع به جدول 1-1 شباهت آن دو را بيشتر نمودار خواهد كرد. همچنين جزئيات بيشتري را كه در بقيه درس خواهيد ديد را به شما نشان خواهد داد.
دانلود فایل


تحقیق اينترنت واقعاً شبيه چيست؟

اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, دانلود تحقیق اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, تحقیق در مورد اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, تحقیق اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, تحقیق درباره اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, تحقیق راجع به اينترنت واقعاً شبيه چيست؟, تحقیق آماده اينترنت واقعاً ش,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید