تحقیق طراحي رويه هاي بتني بروش PCA

تحقیق طراحي رويه هاي بتني بروش PCA

تحقیق-طراحي-رويه-هاي-بتني-بروش-pca

دانلود تحقیق با موضوع طراحي رويه هاي بتني بروش PCA ،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
1- ترافيك و ضرايب ايمني موسوم به LSF 
مقدار LSF بين يك الي 2/1 است كه معمولاً براي ضربه و نوع راه انتخاب مي¬شود. در چارتهاي PCA مقادير   و   براي عمليات اجرايي و كنترل كيفيت حين اجراء به مقدار 15 درصد كاهش داده شده و سپس مقاومت بتني با توجه به اينكه به مرور زمان افزايش مي¬يابد به مقدار نامعلومي افزايش داده شده است. هر حال در چارتهاي PCA نيز از مقاومت 28 روزه بتن استفاده شده است. در صورتيكه تعداد بار مجاز محاسبه شده خارج از حدود بالاي چارتهاي PCA افتاد مقدار بار مجاز را برابر بي نهايت انتخاب مي¬كنند. 
در طرح ضخامت رويه¬هاي بتني به روش PCA، تاب برداشتن بتن كه ممكن است در اثر اختلاف دماي سطح و تير دال بتن و يا اختلاف رطوبت سطح و پر دال بتن اتفاق بيافتد در نظر گرفته نشده است. علت اين امر آن است كه بطور معمول دماي بتن و همچنين رطوبت آن در زير دال بيشتر از سطح آن مي¬باشد، بنابراين تأثير تنشهاي ناشي از اختلاف دماي سطح دال و زير آن ( و يا اختلاف رطوبت سطح و زير آن) نسبت به تنش ناشي از بار، كاهنده مي¬باشد. 

دانلود فایل


تحقیق طراحي رويه هاي بتني بروش PCA

طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, دانلود تحقیق طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, تحقیق در مورد طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, تحقیق طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, تحقیق درباره طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, تحقیق راجع به طراحي رويه هاي بتني بروش PCA, تحقیق آماد,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید