دینا فایل / پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس
پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس
پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس
دانلود پاورپوینت با موضوع طرح درس الگوی برتر تدریس،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مشخصات کلی
مبانی نظری و عملی
هدف ها (کلی، جزئی، رفتاری)- انتخاب
تعیین رفتار ورودی - امور مقدماتی- ارزشیابی تشخیصی و آماده سازی
ارائه درس
جمع بندی و نتیجه گیری- ارزشیابی تکوینی- فعالیت های تکمیلی و تعیین تکلیف فعالیت های خلاقانه و مهارت های زندگی
منابع و مآخذ
مشخصات کلی
مبانی نظری و عملی
هدف ها (کلی، جزئی، رفتاری)- انتخاب
تعیین رفتار ورودی - امور مقدماتی- ارزشیابی تشخیصی و آماده سازی
ارائه درس
جمع بندی و نتیجه گیری- ارزشیابی تکوینی- فعالیت های تکمیلی و تعیین تکلیف فعالیت های خلاقانه و مهارت های زندگی
منابع و مآخذ
بخشی از متن پاورپوینت:
چون آخرین یافته های تکنوژی تعلیم و تربیت گواه این مطلب است که یادگیری عمیق و پایدارزمانی اتفاق می افتد که ضمن ایجاد انگیزش لازم در دانش آموزان برای دریافت مفهوم آموزشی مورد نظر، محوریت کار باید مبتنی بر روش های فعال و دانش آموز محور باشد، بجاست که معلم هنگام استفاده از هر کدام از روش های سه گانه فرایند یاددهی و یادگیری را در گروه های دانش آموزی هنرمندانه مدیریت کند و این دانش آموزان باشند که با مشورت و هدایت آموزگار خود انجام دهنده فعالیت های آموزشی باشند و معلم باید جدا از متکلم وحده بودن و انتقال اطلاعات با روش سخنرانی براساس بافت جدید و رویکرد نوین تولید بسته های آموزشی و کتاب های درسی موقعیت یادگیری را طوری ترسیم کند که براساس فطرت کودکان و نزدیک به وضعیت طبیعی یادگیری باشد تا در حقیقت تولید علم و اندیشه هرچند به صورت ساده و ابتدایی در باوربچه ها نهادینه شود و آن ها یاد بگیرند که درآینده برای رفع نیازهای نو در دنیایی که به شدت در حال تغییراست بیاموزند که چگونه یاد بگیرند. به عبارتی ساده تر دانش آموزان در روشهای همیار جدید فعال هستند نه منفعل و معلم فقط برنامه ریز، جهت دهنده و مدیر یادگیری است. چنین تعریفی از معلم امروزی با معلم سنتی تفاوتی فاحش دارد ...
چون آخرین یافته های تکنوژی تعلیم و تربیت گواه این مطلب است که یادگیری عمیق و پایدارزمانی اتفاق می افتد که ضمن ایجاد انگیزش لازم در دانش آموزان برای دریافت مفهوم آموزشی مورد نظر، محوریت کار باید مبتنی بر روش های فعال و دانش آموز محور باشد، بجاست که معلم هنگام استفاده از هر کدام از روش های سه گانه فرایند یاددهی و یادگیری را در گروه های دانش آموزی هنرمندانه مدیریت کند و این دانش آموزان باشند که با مشورت و هدایت آموزگار خود انجام دهنده فعالیت های آموزشی باشند و معلم باید جدا از متکلم وحده بودن و انتقال اطلاعات با روش سخنرانی براساس بافت جدید و رویکرد نوین تولید بسته های آموزشی و کتاب های درسی موقعیت یادگیری را طوری ترسیم کند که براساس فطرت کودکان و نزدیک به وضعیت طبیعی یادگیری باشد تا در حقیقت تولید علم و اندیشه هرچند به صورت ساده و ابتدایی در باوربچه ها نهادینه شود و آن ها یاد بگیرند که درآینده برای رفع نیازهای نو در دنیایی که به شدت در حال تغییراست بیاموزند که چگونه یاد بگیرند. به عبارتی ساده تر دانش آموزان در روشهای همیار جدید فعال هستند نه منفعل و معلم فقط برنامه ریز، جهت دهنده و مدیر یادگیری است. چنین تعریفی از معلم امروزی با معلم سنتی تفاوتی فاحش دارد ...
طرح درس الگوی برتر تدریس,طرح درس الگوهای برتر تدریس,طرح درس الگوی برتر تدریس تربیت بدنی,طرح درس الگوی برتر تدریس تربتی بدنی ابتدایی,دانلود طرح درس الگوی برتر تدریس,نمونه طرح درس الگوی برتر تدریس,طرح درس الگوی برتر تدریس رایگان
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید