تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چندسطحی MLM

تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چندسطحی MLM

تحقیق-بازاریابی-شبکه‌-ای-یا-بازاریابی-چندسطحی-mlm

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چندسطحی MLM،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليت‌هاي مرتبط با اين نوع بازاريابي در ايران منجر به شكست مي شود. بازاريابي شبكه اي اخيراً به بحثي جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ايران تبديل شده است و علت آن اين است كه متاسفانه بازاريابي شبكه‌اي به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادي ناآگاه و به شيوه اي نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسياري از مدل‌های بیزنس و بویژه بازاريابي چند سطحی MLM نيازمند آموزش و فرهنگ‌سازي است و عملاً اين موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پياده نشده است و یا اینکه فعالیت های آموزش و آماده‌سازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از اینکه آغاز شود منجر به شکست شده است. بازاريابي به روش چند سطحي يا MLM يكي از روش هاي واقعي و عملی بازاريابي كالا و خدمات است اگر به درستي و صحيح پياده سازي شود. اين نوع بازاريابي بسيار سخت است و مسلماً از طريق آن نمي شود يك شبه ميلياردر شد، اما اگر درست پياده شود و آموزش هاي لازم داده شود افراد يا شركت ها به خوبي مي توانند از آن به عنوان یک مدل کسب و کار برای ایجاد درآمد و نیز به عنوان يكي از استراتژي هاي بازاريابي خود استفاده كنند ...
دانلود فایل


تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چندسطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ ای,بازاریابی شبکه‌ ای چیست,بازاریابی شبکه‌ ای در ایران,بازاریابی چند سطحی,بازاریابی چند سطحی (mlm),بازاریابی چند سطحی به چه معناست,بازاریابی چند سطحی یعنی چی,بازاریابی چند سطحی در جهان,فقه و بازاریابی چند سطحی

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید