پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايت مندي كاركنان
نظريه سلسله مراتب نيازهاي مازلو
سلسله مراتب نيازها و روش هاي ارضاء آن در سازمان
نظريه آلدرفر
نظريه نيازهاي آموخته شده مك كللند
نظريه برابري و انتظار
نظريه شپرد
نظريه دوعاملي هرزبرگ
نظريه طرح هدف
قسمتی از متن پاورپوینت:
يكي از نخستين تعاريف مربوط به رضايت شغلي متعلق به هرزبرگ (1959) و همكاران اوست. به اعتقاد هرزبرگ، رضايت شغلي داراي دو بعد جداگانه است. يكي از اين ابعاد كه به عامل بهداشت معروف است دربردارنده ويژگيهاي محيطي شغل و جنبه هاي بيروني مانند سرپرستي، حقوق، روابط بين فردي، شرايط و موقعيتهاي كاري است. دومين بعد معروف به عوامل برانگيزانده است كه در واقع عوامل وابسته به وظايف، محتواي شغل و جنبه هاي دروني آن و در بردارنده جنبه هايي مانند اهميت دادن به پيشرفت، مسئوليت و رشد است ....
توضیحات:

سنجش رضايت شغلی,ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان,تعریف رضایت شغلی,نظريه سلسله مراتب نيازهاي مازلو ,سلسله مراتب نيازها,روشهاي ارضا سلسله مراتب نيازها در سازمان,نظريه آلدرفر ,نظريه نيازهاي آموخته شده مك كللند ,نظريه برابري و انتظار