پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت-بازار-تجاری-و-رفتار-خریدار-تجاری-(فصل-ششم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر-ترجمه-فروزنده)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف رفتار خریدار تجاری
خصوصیات بازارهای تجاری
مدل رفتار خرید تجاری
گونه های اصلی موقعیت خرید
خرید مجدد مستقیم  (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده  (Modified Rebuy)
وظیفه جدید  (New Task)
شرکت کنندگان در فرآیند خرید تجاری
عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
فرآیند خرید تجاری
شناخت مشکل
تشریح نیاز عمومی
مشخصات محصول
جستجوی تأمین کنندگان
درخواست پیشنهاد
انتخاب تأمین کننده
مشخصات روند خرید
ارزیابی کارایی


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان 'بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری ' در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل


پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری,فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,نکات كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,كتاب اصول بازاریابی كاتلر,خلاصه

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید