پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت-بازار-مصرفي-و-رفتار-مصرف-كنندگان-(فصل-پنجم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر-ترجمه-فروزنده)

دانلود پاورپوینت با موضوع بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

الگوي رفتار مصرف كننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
عوامل فرهنگي
طبقه اجتماعي
عوامل اجتماعي
عوامل شخصي
عوامل روانشناختي
انواع رفتار خرید
رفتار خريد پيچيده
رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
رفتار خريدهاي هميشگي
رفتار خريد تنوع گرايي
شناخت نياز
جستجوي اطلاعات
ارزيابي انتخاب ها
تصميم خريد
رفتار پس از خريد
مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوري ها
تفاوت هاي فردي در قوه ابتكار


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان 'بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان' در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. 
دانلود فایل


پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان,فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,نکات كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,كتاب اصول بازاریابی كاتلر,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر,نکات كتاب اصو

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید