پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

پاورپوینت-محیط-بازاریابی-(فصل-سوم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر-و-آرمسترانگ-ترجمه-بهمن-فروزنده)دانلود پاورپوینت با موضوع محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محيط خرد شركت
شركت
تأمين كنندگان
واسطه هاي بازاريابي
مشتريان
رقبا
اجتماع
نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
محيط جمعيت شناختي
محيط اقتصادي
محيط طبيعي
محيط فن آوري
محيط سياسي
افزايش تأكيد بر عمل هاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
محيط فرهنگي
پاسخ به محيط بازاريابي


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان 'محیط بازاریابی' در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل


پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

محیط بازاریابی,پاورپوینت محیط بازاریابی,كتاب اصول بازاریابی,کتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ,کتاب اصول بازاریابی ترجمه بهمن فروزنده,کتاب اصول بازاریابی كاتلر,کتاب اصول بازاریابی آرمسترانگ,دانلود كتاب اصول بازاریابی,خلاصه کتاب اصول بازاری

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید