حل المسائل فصل نهم کتاب عملیات واحد رابرت تریبال( جلد دوم)

حل المسائل فصل نهم کتاب عملیات واحد رابرت تریبال( جلد دوم)

حل المسائل فصل نهم کتاب عملیات واحد رابرت تریبال( جلد دوم)

عنوان فصل: تقطیر

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته خیلی مهم:

دانشجویان و اساتید گرامی این پکیج شامل حل مسائل پایانی فصل نهم ( تقطیر) کتاب عملیات واحد رابرت تریبال( جلد دوم) می باشد که برای اولین بار در ایران به زبان فارسی توسط چند تن از دانشجویان و دانش آموختگان برتر دانشگاه فردوسی مشهد با دقت و کیفیت بالا و زحمات فراوان آماده شده است و فقط و فقط از طریق این سایت و سایت  http://topseller.4kia.ir/ قابل دریافت می باشد، لذا شما عزیزان این فایل را در هر سایت دیگری مشاهده کردید مطمئن باشید آن فایل جعلی یا کپی برداری از فایل ماست و قابل پیگرد قانونی می باشد چرا که این حل المسائل اصلا در سطح بازار موجود نیست و برای اولین بار در ایران توسط سایت ما ارائه شده است.

 

مشخصات فایل حل المسائل:

فرمت : pdf   

تعداد صفحات: 26 صفحه    

تعداد سوالات:22  

تعداد سوالات حل شده:20 

سوالات حل نشده: سوال 19  و سوال 21

 

با توجه به موجود نبودن حل المسائل جلد دوم کتاب عملیات واحد رابرت تریبال در بازار، چند تن  از دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد تصمیم گرفتیم شروع به حل مسائل پایانی فصل های 9الی 14 این کتاب نماییم.

عناوین فصول 9 الی 14 کتاب عملیات واحد رابرت تریبال:

9-تقطیر

10-استخراج از مایعات

11-جذب سطحی و تعویض یونی

12-خشک کردن

13-استخراج از جامدات

14-پدیدۀ انتقال در فرآیندهای بیوسیستم

 

در این پکیج حل کامل  20 سوال از مسائل آخر فصل، فصل 9  کتاب عملیات واحد رابرت تریبال (فصل تقطیر) به صورت دست نویس، خوانا و واضح قرار داده شده است.

این مسائل توسط دانشجویان برتر کارشناسی ارشد مهندسی شیمی  دانشگاه های معتبر ایران حل شده است و پاسخ ها از دقت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. و شما را در کسب نمره بالای امتحانی کمک زیادی خواهد کرد. همچنین سایت فایلکده برتر زیر مجموعه سایت بزرگ فایل سل میباشد و سایت فایل سل دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز های قانونی از سازمان های ذی ربط میباشد لذا با اعتماد کامل خرید نمایید.

 

 به زودی حل المسائل  فصول 10 الی 14 نیز در همین سایت قرار داده خواهد شد.

 

اخطار!

 این فایل حل المسائل توسط تیم متخصص سایت فایلکده برتر با زحمات فراوان تهیه شده است و خرید این فایل توسط شما صرفا برای مطالعه شخصی بوده لذا در صورت مشاهده هرگونه انتشار این فایل چه به صورت رایگان چه برای فروش، توسط افراد حقیقی و حقوقی، در سایت ها یا در مکان های دیگر، خلاف قوانین کشورمان بوده و بدون اخطار قبلی موجب پیگرد قانونی توسط مدیریت سایت فایلکده برتر از مراجع قانونی خواهد شد.

 

در کلیپ زیر به عنوان نمونه، حل سوال 1 را می توانید مشاهده کنید:

 

 

 



 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


دریافت فایل


حل المسائل فصل نهم کتاب عملیات واحد رابرت تریبال( جلد دوم)

حل المسائل فصل نهم کتاب عملیات واحد , حل المسائل فصل نهم عملیات واحد تریبال , حل المسائل عملیات واحد جلد دوم , حل المسائل رابرت تریبال

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید