پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی

پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی

توضیحات:
فایل پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی ، در حجم 16 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
رابرت اسلوتزی در ۲۷ نوامبر ۱۹۲۹ در بروکلین متولد شد.

رابرت اسلوتزی Robert Slutzky معمار، نقاش و نویسنده معاصر پس از ۶۰ سال تجربه و تحقیق در زمینه های مختلف هنری، روز سه شنبه در شهر Abington  در سن ۷۵ سالگی دیده از جهان فرو بست.

هنرمندی که در راستای تحولات هنری قرن بیستم، با ارایه آثار مختلف و تالیفات خویش سعی داشت تا ارتباط معنایی و فرمال موجود در نقاشی و معماری را بازگو کند.
ارتباط بین رشته های هنری و تطابق الگوهایی که ارایه می شود نقش مهمی را در شکل گیری روند در قرن بیستم در عرصه هنر و بخصوص در ایجاد ایده های معمارانه ایفا می کنند. مقایسه دوره های مختلف هنری با اتفاقاتی که در مناطق مختلف جهان در فضای معماری می تواند شناختی عمیق از آثار خلق شده ایجاد کند.
و...

فهرست مطالب:
معرفی معمار
ارتباط هنر و معماری
بیوگرافی رابرت اسلوتزی
مهارت و تبحر رابرت اسلوتزی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 16 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(14 اسلاید)


دریافت فایل


پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی

دانلود پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی , زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی , پاورپوینت معرفی رابرت اسلوتزی , رابرت اسلوتزی , معمار رابرت

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید