پاورپوینت تعاريف كيفيت.PPT

پاورپوینت تعاريف كيفيت.PPT

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 41 صفحه

تعاريف كيفيت شايستگي جهت مصرف درجه اي از برآورده سازي الزامات توسط مجموعه اي از ويژگي هاي ذاتي.
تطابق با نيازهاي مشتريان Juran Crosby The International Organization for Standardisation قانون سازمان پايدار Kano مدل نيازهأي انگيزشي نيازهاي عملكردي نيازهأي اساسي جنبه هاي كيفيت محصولات عملكرد قابليت اطمينان قابليت دوام قابليت تعمير پذيري زيبايي ويژگيها انطباق با استانداردها كيفيت درك شده بررسی چند واژه تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم قبل از سال هاي 1900 عصر كنترل كيفيت كارگري سال 1918 عصر كنترل كيفيت سرپرستي ( سر كارگري ) سال 1937 عصر كنترل كيفيت بازرسي سال 1960 عصر كنترل كيفيت آماري سال 1980 عصر كنترل كيفيت جامع كنترل كيفيت كارگري تا پايان قرن نوزدهم كه پيشه ور محصولات خود را شخصا توليد، بازرسي و تاييد مي نمود ادامه داشت قبل از سال هاي 1900 عصر كنترل كيفيت كارگري تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم با ظهور مفهوم توليد انبوه در اوايل قرن نوزدهم و با طبقه بندي شدن كارها مسئوليت كيفيت به عهده سركارگران محول شد .
(سال 1918 عصر كنترل كيفيت سرپرستي ( سر كارگري تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم نيازمندي هاي توليد در طول جنگ جهاني اول موجب گرديد تا لزوم بازرسي هاي صد در صد احساس شود سال 1937 عصر كنترل كيفيت بازرسي تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم با بكارگيري ابزارهاي آماري ( مثل نمودار كنترل و نمونه گيري ) به جاي بازرسي صد در صد ، توسعه بازرسي متداول بصورت نمونه گيري و فنون آماري در مراحل توليد و خدمات به كارگرفته شد .
سال 1960 عصر كنترل كيفيت آماري با انتشاركتاب " كنترل كيفيت جامع" اثر دكتر آرماند فيگنباوم در سال 1951 ، زمينه هاي فكري ‌لازم براي تغيير گرايش از كنترل كيفيت آماري به كنترل كيفيت جامع در بين توليدكنندگان آمريكايي به وجود آمد.
سال 1980 عصر كنترل كيفيت جامع تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم اصول هشت گانه مديريت كيفيت اصل 1- تمركز بر مشتري اصل 2- رهبري اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رويكرد فرايندگرا اصل 5- رويكرد سيستمي اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصميم گيري بر مبناي اطلاعات واقعي اصل 8- روابط با تامين كنندگان براساس منافع دوجانبه تمركز بر مشتري سازمانها وابسته به مشتريان خود هستند اصل 1 Customer Focus تعيين نيازها و انتظارات مشتريان الزامات رضايت مشتري تمركز بر مشتري اصل 1 Customer Focus نقش سازمان براي تمركز بر مشتري نقش شماره 1 : هميشه حق با مشتري است. نقش شماره 2 : اگر مشتري اشتباه مي‏كند، به نقش شماره 1 مراجعه شود.
مشتري خارجيمشتريان خارجي در بيرون از سازمان بوده، محصولات يا خدمات آن را مي‏خرند مشتري داخليمشتريان داخلي در درون سازمان هستند.
هر فرد كه در فرايندي سهم دارد مشتري عمليات و فرايند قبلي مي باشد رهبري مديران وظيفه دارند با تعيين هدف و جهت حركت سازمان و با ايجاد محيطي مناسب زمينه مشاركت فراگير سازمان را فراهم سازد.
اصل 2 Leadership Management is not an administration activity

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دریافت فایل


پاورپوینت تعاريف كيفيت.PPT

دانلود تعاریف کیفیت,PPT,تحقیق تعاریف کیفیت,PPT,مقاله تعاریف کیفیت,PPT,تعاریف کیفیت,PPT

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید