پروژه سیستم های گرمایش ازکف ( 75 اسلايد)

پروژه سیستم های گرمایش ازکف ( 75 اسلايد)

باافزایش روزافزون جمعیت وهمچنین کاهش منابع انرژی مصرف بهینه انرژی امری بدیهی می باشد.دراین راستا نقش سیستم های گرمایشی ساختمان ها درکنترل مصرف انرژی مهم وقابل تامل است.ازگذشته تاکنون برای گرمایش ساختمان ها;سیستم های متعددی وجود داشته که هم زمان با پیشرفت دنیای علم وتکنولوژی تکامل یافته اند.یکی ازپیشرفته ترین سیستم های گرمایشی بهینه(کم مصرف)درجهان سیستم گرمایش ازکف می باشد.درسال های اخیراستفاده از سیستم گرمایش ازکف به دلیل مزایای بسیار; مانند مصرف حداقل انرژی; بازدهی بالا; عدم اشغال فضا و...رشد چشم گیری داشته است.سیستم گرمایش ازکف به رادیاتور و فن کوئل ترجیح داد می شود.درکشورما نیز باتوجه به این که اکثرا از گاز طبیعی برای تامین گرما استفاده می شود و با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها هزینه گازمصرفی به شدت افزایش یافته است; استفاده از سیستم گرمایش ازکف بهترین گزینه و از نظراقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابشی) سهم زیادی در فرآیند گرمایشی آن دارد، درمقایسه با سایر سیستمهای حرارتی نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان ها دارای نقاط قوت بسیاری می باشد. در سالهای اخیر، سیستم گرمایشی از کف در کشورهای اروپائی و آمریکا بسیار متداول شده است و دلیل این گسترش روزافزون بهینه بودن مصرف انرژی، توزیع یکسان گرما در تمامی سطح و فضا و دوری از مشکلات موجود در سایر روش ها ، به عنوان مثال سیاه شدن دیوارها، گرفتگی و پوسیدگی لوله ها و… می باشد. استفاده از روش گرمایش از کف جهت گرمایش محل سکونت از دیرباز به طرق مختلف انجام می گرفته است.


دریافت فایل


پروژه سیستم های گرمایش ازکف ( 75 اسلايد)

پروژه سیستم های گرمایش ازکف , سیستم های گرمایش ازکف , دانلود رایگان پروژه سیستم های گرمایش ازکف , گرمایش ازکف , پروژه تاسیسات , دانلود پروژه تا

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید