دانلود کتاب آشنایی، سرویس و عیب یابی یخچال فریزر

دانلود کتاب آشنایی، سرویس و عیب یابی یخچال فریزر

دانلود کتاب آشنایی، سرویس و عیب یابی یخچال

دانلود رایگان کتاب تعمیرات یخچال

کتاب حاضر یکی از کامل ترین کتاب های آموزش و آشنایی با کارکرد یخچال و یخچال فریزر به حساب می آید. در کتاب آموزش سرویس و عیب یابی یخچال ، خواهید دید که یخچال چگونه کار میکند و با نحوه کار یخچال آشنا خواهید شد. برای اینکه بدانید یخچال چگونه کار میکند، باید قطعات مکانیکی یخچال و قطعات الکتریکی یخچال را بشناسید تا بداانید یخچال چگونه کار میکند.

این کتاب به تازگی تدوین و ویرایش شده (خرداد 96) و از محتوای بسیاری از سایت ها و کتاب های آموزشی بهره برداری شده است. 

این کتاب، یک راهنمای خوب یا کتاب تعمیر یخچال نیز میباشد؛ چون شما با شناختی که از نحوه کارکرد یخچال پیدا میکنید، به راحتی به عیب و خرابی یخچال پی می برید. عیب یابی یخچال فریزر یکی از مهارت های تعمیرکاران یخچال بحساب می آید و شما در کتاب آشنایی ، سرویس و عیب یابی یخچال به مواردی از عیب یابی یخچال و عیب یابی یخچال فریزر دست خواهید یافت.

عمده ترین مسائل و خرابی یخچال معمولا از ترموستات یخچال، رله اورلود یخچال ، سرد نکردن یخچال، ترموستات یخچال فریزر، موتور یخچال،خرابی و فرسوده شدن درایر، سوراخ شدن اواپراتور و کندانسور می باشد . شما با مطالعه کتاب آشنایی ، سرویس و عیب یابی یخچال با تمامی قطعات کاملا آشنا شده و در بخش عیب یابی و تعمیر یخچال با ذکر دلیل مشکل ، می توانید به رفع آن بپردازید.

علاوه بر اموزش تعمیرات یخچال و آشنایی با طرز کار یخچال فریزر ، آموزش های کاربردی دیگر هم به کتاب افزوده شده است که مسلما از ملزومات کار محسوب می گردد؛ مانند: آموزش کار با مولتی متر یا اهم متر، ساخت اهم متر دستی ساده ..

لازم به ذکر است که این کتاب یک مجموعه بی نظر در کل اینترنت می باشد ، چون با جستجوی عظیمی که در زمینه آموزش تعمیر و سرویس یخچال به عمل آوردیم، کتابی مانند این پیدا نخواهید کرد، چون اکثر کتاب ها قدیمی و محتویات ناقص و کم هستند و اطلاعات کاربردی چندانی به کاربر نخواهد داد.  

کتاب آشنایی، سرویس و عیب یابی یخچال ما حصل 1 ماه و نیم جستجو، مطالعه و تدوین میباشد، تا در اختیار شما قرار گیرد.

 

مشخصات فایل :

فرمت : پی دی اف PDF (درون فایل zip)

حجم : 7 مگابایت

تعداد صفحه 95

 برای خرید نسخه کامل پایین همین صفحه بروید.

همچنین برای مشاهده نسخه آزمایشی با تعداد صفحات محدود (20 صفحه) جهت ارزیابی کتاب کامل (95 صفحه ای)  اینجا کلیک کنید.

 

طرز کار یخچال,آموزش تعمیر یخچال فریزر,طرز کار کمپرسور یخچال,نحوه کار یخچال,طرز کار یخچال نفتی,سرویس یخچال,اموزش تعمیرات یخچال,کتاب تعمیر یخچال,تعمیر یخچال فریزر,عیب یابی یخچال فریزر,اموزش تعمیرات یخچال,یخچال چگونه کار میکند,عیب یابی یخچال,عیب یابی فریزر,ترموستات یخچال,رله اورلود یخچال,سرد نکردن یخچال,ترموستات یخچال فریزر,دانلود رایگان کتاب تعمیرات یخچال,موتور یخچال,تعمیر یخچال

 

 


دریافت فایل


دانلود کتاب آشنایی، سرویس و عیب یابی یخچال فریزر

طرز کار یخچال,آموزش تعمیر یخچال فریزر,طرز کار کمپرسور یخچال,نحوه کار یخچال,طرز کار یخچال نفتی,سرویس یخچال,اموزش تعمیرات یخچال,کتاب تعمیر یخچ

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید