دانلود تحقیق درباره رازهاي شادي و آرامش در زندگي

دانلود تحقیق درباره رازهاي شادي و آرامش در زندگي

تعداد صفحات:13

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

رازهاي شادي و آرامش در زندگي

در دنياي پراضطراب امروز آرامش وراحتي خيال نعمتي است که بسياري آرزوي آن را دارند اما براي رسيدن به آن تنها آرزو کافي نيست بلکه بايد قدم پيش نهاد و کاري کرد. آنچه در پي مي آيد برخي تکنيکهاي رواني شناختي است که ضمن کمک به رفع تشويش ونگراني آرامش و نشاط و شادي را در زندگي ما رونق مي بخشد

راز اول : با خدا ارتباط برقرار کنيد

حداقل نياز انسان به روح خدايي مانند احتياج نوزاد به مادر است به همان ميزان که جسم براي ادامه حيات به هوا وغذا نيازمند است، روح و باطن نيز به هدايت الهي وروح رباني محتاج است.

آرامش جان، زميني حاصلخيز است که دانه هاي"خواست ونياز"درآن به خوبي مي رويد.نيازهاي به حق را درياد خداوند که آرامش جان وقلب است بکاريد تا به خوبي تحقق يابند. خداوند همراه کسي است که او همراه خداوند باشد با توجه به خداوند وخواندن نامهاي اوهمراهي وپشتباني خدا را به سوي خودجلب کنيد پس به خداوند توجه کنيد تا الهي شويد! به خدا توکل کنيد.هرچه ارتباط شما با خدا اين نيروي عظيم وخرد لايتناهي بيشتروبيشترشود آرامش ونشاط بيشتري را در خود تجربه مي کنيد و هر چه ارتباط شما با خدا محدودتر شود ترس واضطراب بيشتري بر شما چيره مي شود. خداوند فرموده است"اگر مرا ياري کنيد شما را ياري مي کنم وقدمهايتان را استوار ميگردانم"يار خدا بودن يعني براساس قوانين الهي رفتار کردن، گناه نکردن، کمک به ديگران، نرنجاندن ديگران، احترام به والدين و درواقع يار خدا بودن همان ياري کردن به خود است.


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره رازهاي شادي و آرامش در زندگي

دانلود تحقیق,رازهای شادی و آرامش,شادی و آرامش و رازهای آن

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید