دانلود تحقیق درباره رشد و بازده محصول

دانلود تحقیق درباره رشد و بازده محصول

تعداد صفحات:18

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

رشد و بازده محصول

مقدمه :بازده یک محصول گوجه فرنگی بوسیلۀ کل تولید بیومسی و جزء بندی بیومس (زیستی حجم بیولوژی ) و محتوای ماده خشک میوه (محصول، بیان می شود. (شکل 10-4 ) در کنار تأثیر مقدار محصول ، این نشانه ها نیز برکیفیت محصول تأثیر می گذارد( به عنوان مثال اندازه وطعم میوه ) و بنابراین بر روی قیمت محصول نیز مؤثر است.

بازده های محصولات یک زمین معمولاً میانگینی بین 40 تا 100 t/ha را داراست . نظر به اینکه بازدۀ کشت سالاندر گلخانه ها در شمال غربی اروپا و یا شمال امریکا براحتی 500 t/ha افزایش یافته وگزارش در مورد افزایش ای بیش از 700 محصولات داده شده است. مهم ترین دلایل برای این تفاوتهای بزرگی که در سودمندی وجود دارد:

  1. طول دوره کشت (12- 11 ماه ؛ بالای 35 بار برداشت ) وبنابراین تفاوتهایی که در جلوگیری از تجمع نور و محصولات بیومسی وجود دارد؛
  2. کنترل و بهینه سازی فاکتورهای محیطی ( co2 دی اکسید کربن – دما رطوبت و نور) ؛
  3. تدابیر متمرکز عملی ( رشد و نمو گیاهان در آبهای مغذی برای تقویت آنها ، راه های حاصلخیزی کاشت انبوه – داشتن ساقه های اضافی – محصولاتی که  در زیر خاک به عمل م یآیند – هرس برگ و میوه )محصولات زیستی به طور عمده بوسیله فتوسنتز تحریک می شوند، و فتوسنتز نیز به اندازه خیلی زیادی به مقدار نور بستگی دارد، که از این گذشته با توجه به سطوح برگ نیز تغییر می کند. علاوه بر این ، یک محصول بالای بیومسی در صورت لزوم دارای بازده بالایی نیست. ( ز آنجا که فقط گوجه یک تمایل اقتصاد ( در بازار) را داراست.

جزء بندی در میوه ها ممکن است پائین باشد، بدلیل اینکه دستجات میوه نا مرغوب اند ، و نتیجه آن بار میوه کم خواهد بود، یا به دلیل اینکه ظرفیت پائینی از میوه هایی که توسط بخش خصوصی وارد می شوند،(وارداتی که دارای جذب لوزی یک نی هستند).

نهایتاً ، محتوی ماده خشک میوه دارای اهمیت بالائی است ، از آنجا که این پاراتر بیان میکند که محتوی چه میوۀ تازه ای ازماده خشک نتیجه می دهد ( براساس جزء بندی به میوه ها ) .

برای پردازش گوجه فرنگی ، محتوی ماده خشک به عنوان مادهجامد قابل حل و ذخیره سوکروز بیان می شود که دارای اهمیت اقتصاد قابل توجهی برای صنعت غذا به عنوان یک تعیین کنندۀ دلپذیر بودن و خصوصیات پروازشی ،می باشد (بخش 10 ).


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره رشد و بازده محصول

دانلود تحقیق,رشد و بازده محصول,تحقیق کشاورزی

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید